PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2017. GODINU IDRUGE AKTUELNE TEME
Nalazimo se na početku godišnjeg ciklusa planiranje javnih nabavki za 2017. godinu. Prethodno iskustvo, kako u planiranju tako i implementaciji Plana javnih nabavki za 2016. godinu, nosi sa sobom različita iskustva ali i uočene probleme koji su dati u Revizorskim izvještajima. Svako pitanje kod planiranja javnih nabavki traži posebno razjašnjenje, npr. da li već sada u Plan javnih nabavki treba uključiti nabavke putem e-aukcije ili ne? Iz tih razloga nam se čini da je planiranje javnih nabavki za 2017. godinu izuzetno važna tema koju planirano predstaviti na navedenom seminaru. Zbog velikog broja pokrenutih žalbenih procedura u postupcima nabavki usluga osiguranja imovine i lica, odlučili smo da pripremimo odgovore na sporna pitanja zbog kojih novi ugovori u velikom procentu ne mogu biti obezbijeđeni na vrijeme. Seminar je koncipiran na način da odgovore daje i ugovornim organima i ponuđačima, a u cilju efikasnijeg provođenja ovih postupaka za obje strane. Pravilnik o postupku dodjele ugovora o uslugama iz aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama propisuje obavezu potpisivanja ugovora u postupcima javnih nabavki, što je, u nekim predmetima nabavki, teško izvodivo. Isto tako, Pravilnik propisuje da se kriterij za dodjelu ugovora definiše samo ukoliko je to primjereno, dok je sa druge strane postavljen zahtjev da se poziv za dostavu ponuda dostavlja na najmanje tri adrese ponuđača. Kako pripremiti poziv u skladu sa novim Pravilnikom, i premostiti gore pobrojane probleme u nabavci restoranskih usluga, usluga prevođenja, seminarskih usluga, hotelskog smještaja u zemlji i inostranstvu, usluga taksi prevoza, advokatskih i notarskih usluga, usluge pranja službenih vozila, usluga sistematskog pregleda zaposlenih? Također, ovim putem vas obavještavamo da je na 76. sjednici Vijeća ministara, održanoj 4.10.2016. godine usvojena Odluka o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, koja stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku BiH, i čijim stupanjem na snagu trenutno važeća odluka prestaje da važi. Radi blagovremenog informisanja publike, sve bitne ifnormacije će biti izložene tokom Seminara i dodatno obrađene u časopisu „Pravni savjetnik“. Predavači su treneri za javne nabavke, koji su između ostalog i praktičari u procesu javnih nabavki. Oni će vam pružiti relevantna znanja i otkloniti postojeće dileme kod procesa planiranja javnih nabavki za narednu godinu, nabavki usluga osiguranja, usluga iz aneksa II dio B, te kod primjene preferencijalnog tretmana domaćeg prema odredbama Odluke o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg. SADRŽAJ SEMINARA: Planiranje javnih nabavki:
E-aukcija Nabavka usluga osiguranja lica i imovine
(smjernice za pripremu tenderske dokumentacije i specifikacija, evaluacija ponuda, popusti na premije, na šta se i kada ima smisla žaliti i koji su česti žalbeni navodi ponuđača u okviru ovih postupaka koje URŽ/KRŽ odbija kao neosnovane; šta sa potpisanim ugovorima ukoliko u toku godine dođe do promjene broja zaposlenih ili kupovine novog vozila, kako obezbijediti kontinuitet ugovora o osiguranju, itd.). Odluku o obaveznoj primjeni preferncijalnog tretmana domaćeg
Nabavka usluga iz Aneksa II dio B: Kako pripremiti poziv i provesti nabavku:
Pitanja i odgovori
SEMINAR JE NAMIJENJEN: Rukovodiocima/menadžerima koji donose odluke vezane za javne nabavke, zaposlenicima kod ugovornih organa (pravnici i ekonomisti), članovima Komisije za javne nabavke, zaposlenicima kod ponuđača na poslovima javnih nabavki, i svima onim koje interesuje navedena tematika. PREDAVAČI: Banja Luka Dragana Kovačević – akreditovani trener AJN Ivana Grgić – akreditovani trener AJN Amir Rahmanović – akreditovani trener za JN
Mostar: Josip Jakovac – akreditovani trener AJN i Certificirani medjunarodni trener javnih nabavki ToT programa Evropske Komisije Ivana Grgić – akreditovani trener AJN Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
Sarajevo: Melika Alajbegović – akreditovani trener AJN Ivana Grgić – akreditovani trener AJN Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
TRAJANJE SEMINARA: U vremenu 9.30 – 15.00 časova KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om): 175,oo KM po jednom učesniku; 165,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije; 155,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravni savjetnik“ Kotizacija uključuje:
PRIJAVA ZA SEMINAR: Obavezna prijava za seminar prijavnog obrasca: Tel: + 387 33 21 45 82 Fax: + 387 33 21 45 82 Mob: + 387 61 19 11 85 Mob: + 387 61 15 04 54 e-mail: rec@rec.ba Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje. VAŽNA NAPOMENA: Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminar uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. 033 214 582.
|