Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

10.2 Garancije uz ponudu

NAZAD

Razlika između garancije za dobro izvršenje ugovora i garancije za dobro izvršenje posla Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Koja je razlika između garancije za dobro izvršenje ugovora i garancije za dobro izvršenje posla? Ako garancija zadovoljava propisanu formu (odnosno sadrži sve elemente) u skladu sa Pravilnikom o formi garancije za ozbiljnost ponude i dobro izvršenje ugovora (“Službeni glasnik BiH” broj 90/14) je li greška ako u naslovu stoji garancija za dobro izvršenje posla?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Odbijanje ponude kao neprihvatljive Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je od ponuđača tražio pojašnjenje neprirodno niske cijene. Nakon dostavljanja pojašnjenja od strane ponuđača, Ugovorni organ dostavljeno pojašnjenje neće prihvatiti. Molimo Vas za dalje postupanje Ugovornog organa. Da li Ugovorni organ donosi Odluku o odbacivanju ponude sa ostavljenim rokom za žalbu od pet dana? Obzirom da je bila još jedna ponuda, da li nakon isteka roka za žalbu ukoliko se ponuđač ne bude žalio, Ugovorni organ donosi Odluku o izboru i ugovor dodjeljuje tom drugom ponuđaču? Da li se donosi Odluka u skladu sa članom 101. Zakona o nabavkama, tek nakon dostavljanja žalbe od strane ponuđača čija je ponuda odbačena?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dobavljač odbija da dostavi garanciju za uredno izvršenje pojedinačnog ugovora iz okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U postupku nabavke roba, izabrani ponuđač je potpisao okvirni sporazum. Međutim, odbija potpisati ugovor, jer traži da dostavi garanciju u drugom obliku u odnosu na onaj koji je naveden u tenderskoj dokumentaciji, pa samim tim na isti način definisan i u ugovoru. Da li u ovom slučaju možemo donijeti odluku o izboru drugorangiranom ili poništavamo postupak?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Vraćanje garancije za ozbiljnost ponude Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Jedan od ponuđača za otvoreni postupak nam je dostavio Garanciju za ozbiljnost ponude u skladu sa TD, gdje nakon završenog postupka je tražio vraćanje iste, jer nije najpovoljniji ponuđač. U skladu sa Pravilnikom o formi garancije stoji da smo obavezni vratiti Originalnu bankarsku garanciju za ozbiljnost ponude, ali Ponude su sve uvezane pečatom notara, te ista se nalazi u sklopu uvezane dokumentacije. Na koji način da izuzmemo originalnu bankarsku garanciju, da je ne oštetimo, kao i drugu dokumentaciju koja je dio ponude (da li smijemo iz uvezanih ponuda izuzimati dokumente, u ovom slučaju Originalnu bankarsku garanciju za ozbiljnost ponude).

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Produženje garancije za uredno izvršenje ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Može li se produžiti garancija za uredno izvršenje ugovora? Situacija je sljedeća. Po zaključenju ugovora, dostavljena je garancija za uredno izvršenje ugovora, koja vrijedi 90 dana od dana izdavanja. Rok za izvršenje ugovora je 90 dana od dana uvođenja izvođača u posao. Izvođač je u posao uveden poprilično kasno, zbog vremenskih neprilika. Sad se dešava da rok za izvođenje radova još uvijek nije istekao, ali je istekla garancija za uredno izvršenje ugovora. Šta uraditi u tom slučaju? Može li se tražiti produženje garancije i na koji propis da se pozovemo?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Pakovanje garancije za ozbiljnost ponude Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Uz ponudu za učešće u postupku JN trebam dostaviti i bankarsku garanciju za ozbiljnost ponude. Interesuje me na koji način se numeriše bankarska garancija i da li se uopšte treba numerisati, te da li ima određeno u smislu da se dostavlja kao prvi dokument iz ponude ili se može priložiti kao zadnji dokument? Da li je ispravno istu priložiti u plastičnoj “košuljici”, na vrhu da se zalijepi biljegom na koji se otisne pečat firme? I još jedno pitanje… Kada se ista ponuda dostavlja u kopiji, kakva je procedura za dostavljanje bankarske garancije u smislu da li se ista kopira i opet dostavlja u plastičnoj “košuljici” ili ne?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Aktiviranje garancije za ozbiljnost ponude Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Učestvovali smo na e aukciji sa još jednim kvalifikovanim ponuđačem i nakon završetka iste tom ponuđaču je dodijeljena odluka o izboru sa jako jako niskom cijenom, za koju je nemoguće isporučiti traženo. Nakon uvida njegove ponude Ugovornom organu smo pisali žalbu ukazujući na činjenice, ali ista nije usvojena, ali i iz razloga što se UO žuri za nabavkom (to su i naveli.) Mi nismo išli dalje prema URŽ-u i tu smo stali. Međutim dobili smo dopis od UO kojim nas obavještavaju da je prvorangirani ponuđač odustao od ugovora i da se nabavka dodjeljuje nama. Kako smo i rekli da je nemoguće izvršiti isporuku za taj novac mi trebamo također odustati od ugovora. Obzirom da je u ponudi dostavljena garancija za ozbiljnost ponude koju UO može aktivirati, nas interesuje kako da ponovo ukažemo UO da je osporeni ponuđač neozbiljno pristupio ovoj nabavci jer je namjerno spuštao cijenu i dokazivo je da on ima propuste u svojoj ponudi i da bi u konačnici nama jedino odgovaralo/moguće da isporučimo robu po našim prvobitnim cijenama prije e aukcije, a ne nakon spuštanja. Da li je to dokazivo u ovoj fazi ili ćemo pustiti da UO aktivira i našu i njegovu garanciju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Povrat garancije za ozbiljnost ponude i/ili produženje roka važnosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Učestvovali smo u javnoj nabavci za koju smo u ponudi imali garanciju za ozbiljnost ponude. U toku donošenja odluka ugovornog organa o poništenju postupka nismo bili zadovoljni i upućivali smo žalbe (tačnije tri puta), od kojih su dvije usvojene, a treća je u toku. U međuvremenu na zadnjoj našoj žalbi kako nismo u ostavljenom roku dobili odgovor shvatili smo da je ista upućena prema URŽ-u, a to smo i usmenim putem dobili potvrdu od UO. Međutim ono što je sporno je to što smo u ovoj fazi dobili povrat tj. na našu adresu je stigla naša garancija za ozbiljnost ponude koja je istekla tj. prestao je rok važenja i poseban dopis UG kojim traže da im za predmetni postupak dostavimo novu garanciju, a ono što je sporno je to što je UG iščupao foliju u kojoj se nalazi garancija i tako je vratio. Naše pitanje je: Da li je UG mogao zakonski isčupati i vratiti nam garanciju, imajući u vidu da je ona bila uredno uvezana u ponudu, pa i numerisana i kako će URŽ ako je i dobio predmet izvršiti uvid u dokumentaciju u kojoj nedostaje ista? Naše mišljenje je da ovo nije uredu i da je UG mogao tražiti produženje garancije na vrijeme, a ne čekati a kamoli na takav način vratiti nam garanciju. Šta nam je činiti u ovakvoj situaciji ?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Produženje garancije za ozbiljnost posla i garancije za uredno izvršenje ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se od ponuđača može tražiti da produže garanciju za ozbiljnost ponude i Garanciju za uredno izvršenje ugovora ? Ko je “dužan” da prati do kada ona traje ? Da li UO, Nadzor ili ?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Garancija za ozbiljnost ponude kada ponudu dostavlja grupa ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Vezano za dostavljenu ponudu konzorcija za javnu nabavu radova, da li garancija za ozbiljnost ponude mora glasiti na sve navedene članove konzorcija ili može samo na vodećeg člana Konzorcija. Jedan od navedenih žalbenih navoda.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

U odnosu na koju vrijednost se računa iznos garancije za ozbiljnost ponude? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se garancija za ozbiljnost ponude koju je UO tražio na iznos 1,5% od procijenjene vrijednosti ugovora ponuđača podrazumijeva vrijednost sa PDV om ili bez PDV?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Numeracija garancije za ozbiljnost ponude Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Prema uputi za pakovanje garancije za ozbiljnost ponude, stavlja se u foliju, zapečati i uveže u ponudu. Numeriše se tako što se na foliju zalijepi numeracija… Da li to znači da ako je zadnja numeracija bar 29, upakovana garancija će biti 30? Ne numeriše se sama garancija, samo broj (numeraciju) stavljamo na foliju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Garancija za dobro izvršenje kod okvirnog sporazuma / pojedinačnog ugovora iz okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U toku je priprema tenderske dokumentacije za radove , predviđeno je zaključivanje okvirnog sporazuma. Tenderskom dokumentacijom se zahtjeva garancija za dobro izvršenje ugovora, rok izvođenja radova je definisan 60 kalendarskih dana od dana uvođenja Izvođača u posao. Molim vas za prijedlog da li je garanciju za dobro izvršenje ugovora potrebno vezati za okvirni sporazum ili ga definisati u pojedinačnom ugovoru.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Aktiviranje garancije za ozbiljnost ponude Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kako postupiti sa bankovnom garancijom za ponudu u situaciji kada ugovorno tijelo ima samo jednu prihvatljivu ponudu, a odabrani ponuđač nije dostavio tražene dokaze po čl. 45. Zakona te se postupak poništava u skladu s odredbama člana 69. stav (3) Zakona o javnim nabavkama? Imamo li osnova za protest po bankovnoj garanciji?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Plaćanje grupi ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Na koji način se vrši plaćanje isporučene robe kad je u postupku izabrana kao najpovoljnija ponuda grupe ponuđača, te je grupi dodijeljen ugovor. Da li ponuđači koji čine grupu mogu dogovoriti da se plaća svakom od ponuđača dio koji je on isporučio, ili plaćanje ide firmi koja je predstavnik grupe ponuđača?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Garancija za OS Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se Jamstvo za urednu provedbu ugovora dostavlja na potpisan iznos Okvirnoga sporazuma ili na iznos Ugovora po Okvirnom sporazumu?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Dostavljanje obrasca garancije za dobro izvršenje ugovora u ponudi Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je u postupku javne nabavke usluga izrade projekta rekonstrukcije i dogradnje objekta upravne zgrade putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda zaprimio 6 ponuda. Imamo dvije kvalifikovane ponude i jednu ponudu koja je ujedno i najpovoljnija, a za čiju ocjenu kvalificiranosti trebamo mišljenje. Naime, u aneksu 1 – Obrazac za ponudu u tački 7. UO je predvidio da ponuđači daju izjavu „ Ako naša ponuda bude najuspješnija u ovom postupku javne nabavke obavezujemo sa da ćemo dostaviti garanciju za dobro izvršenje ugovora u skladu sa uslovima iz ove tenderske dokumentacije.“ Dalje, u TD Ugovorni organ u Aneksu 8. je stavio nacrt garancije za dobro izvršenje ugovora koji popunjava banka izabranog ponuđača u slučaju dodjele ugovora, UO nigdje izričito nije tražio da se pomenuti aneks 8, popuni, opečati ili potpiše. Ponuđači se u dijelu aneksa 1 , Obrasca za ponudu obavezuju da će ukoliko budu izabrani istu dostaviti. Ponuđač za čiju ocjenu o kvalificiranosti trebamo Vaše mišljenje nije dostavio u ponudi obrazac garancije za dobro izvršenje ugovora – aneks 8, koji je naveden u sadržaju obavezne dokumentacije koju moraju dostaviti u ponudi, Komisija Ugovornog organa je stava da su prilikom izrade TD napravili previd i stavili obrazac nacrta garancije za dobro izvršenje posla, i da su se ponuđači u aneksu 1 – Obrascu za ponudu na to obavezali.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Bankarska garancija za ponudu Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Od Ugovornog organa smo dobili Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača u otvorenom postupku Javne nabavke, u kojoj se naša ponuda odbacuje prema odredbi člana 68. stav 4 tačka i) Zakona o javnim nabavkama jer ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve tenderskog dokumenta. U daljem obrazloženju Ugovorni organ navodi: Pregledom ponude ponuđača XXX utvrđeno je da je ponuđač dostavio Garanciju za ozbiljnost ponude u plastičnoj foliji koja je na vrhu zalijepljena samoljepljivom trakom i na kojoj je stavljen pečat ponuđača. S obzirom da se pečat u cijelosti nalazi na samoljepljivoj traci, moguće je traku odlijepiti, a da se ne naruši otisak pečata, i garanciju vaditi/umetati, što je u suprotnosti sa članom 8. stav(2) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda koji propisuje da se ponuda čvrsto uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje/umetanje listova. Napominjemo da na isti način dostavljamo Bankarsku garanciju za ponudu u zadnjih 5 godina, i da nikada nijedan Ugovorni organ nije stavio primjedbu na tako dostavljenu garanciju. U tenderskoj dokumentaciji vezanoj za konkretni postupak nabavke doslovno stoji: “Garancija za ponudu je u obliku: bezuslovne bankovne garancije. Garancija se dostavlja u zatvorenoj plastičnoj foliji (koja se npr. na vrhu zatvori naljepnicom na kojoj je stavljen pečat ponuđača) i na taj način se uveže u cjelinu i čini sastavni dio ponude. Plastična folija mora biti označena rednim brojem stranice na način kao i sve ostale stranice ponude. Garancija za ozbiljnost ponude ne smije ni na koji način biti oštećena (bušenjem i sl.) jer probušena garancija se ne može naplatiti.” Obzirom da smo uradili tačno onako kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji, nije nam jasno na čemu Ugovorni organ zasniva svoju odluku. Molim Vas za Vaše mišljenje i Vaša saznanja kada su u pitanju Bankovne garancije za ponudu, da se u međuvremenu nije donijela neka nova odluka koja reguliše pitanje dostavljanja garancije za ponudu, ili neka odluka Ureda za žalbe u kojoj je obrađena ista tematika.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Mjenica kao garancija za dobro izvršenje ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko tražimo mjenicu kao garanciju za dobro izvršenje ugovora, da li je ponuđač dužan da je dostavi prije potpisivanja ugovora (kao preduslov za zaključenje) ili nakon potpisivanja ugovora? Također, kako da definišemo rok važenja mjenice (ugovorni period + 30 dana ili?)

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Način dostavljanja garancije Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U svakom slučaju hvala na odgovoru ali iz Vašeg odgovora ne vidimo na čemu temeljite svoj odgovor na prvo pitanje kada kažete da, prilikom osiguranja garancije za ozbiljnost ponude naljepnicom, polovina pečata mora zahvati naljepnicu a druga polovina foliju. Članom 3. Pravilnika o formi garancije za ozbiljnost ponude je definisano kako je definisano i mi smo tako postupili. Kako da primijenimo osiguranje garancije postavljanjem pola pečata na naljepnicu a pola na foliju kad je sa folije jednim potezom (slučajno ili namjerno) moguće obrisati otisak pečata i tada mogu nastati veći problemi oko ispravnosti osiguranja garancije na ovaj način. Možemo shvatiti ovaj način osiguranja garancije ako je i podloga u koju je upakovana ista papirna ali u ovom slučaju, po našem skromnom mišljenju, više se stvara prostora za manipulaciju i zloupotrebu. Sasvim smo sigurni, a to se može i praktično isprobati, ako neko i pokuša neovlašteno izvršiti zamjenu garancije koja se nalazi u foliji, a koja je obezbijeđena na način kako smo je mi obezbijedili, de će doći do cijepanja papirne etikete ili će ista doživjeti znatne deformacije što će sve ukazivati na nedozvoljene radnje zamjene tog dokumenta. Konkretno nas interesuje da li je bilo kojim drugim pravnim dokumentom sem Pravilnika o formi garancije za ozbiljnost ponude, decidno navedeno kako se osigurava garancija za ozbiljnost ponude.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Osiguravanje garancije prilikom podnošenja ponude Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kada se garancija za ozbiljnost ponude osigurava tako što se u skladu sa članom 3. Pravilnika o formi garancije „na vrhu zatvori naljepnicom na kojoj je stavljen pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jamstvenikom, a na mjesto vezivanja zalijepi naljepnica i otisne pečat ponuđača“, zanima nas da li navedeno znači da se pečat mora udariti na mjesto spajanja folije i naljepnice / jemstvenika tako da pola pečata prekriva dio naljepnicu / jamstvenik a pola pečata da bude na dijelu folije, ili se pečat može udariti samo na naljepnicu / jemstvenik bez toga da isti prelazi na PVC-foliju u kojoj se nalazi original garancije? Napominjemo da smo mi svoju bankovnu garanciju osigurali na taj način što smo vrh folije zatvorili papirnom naljepnicom dim. 7×3,5 cm a na koju smo prethodno postavili pečat firme i potpis ovlaštenog lica i istu uvezali sa ostalom dokumentacijom ponude, a sve u skladu sa čl. 3. Pravilnika o formi garancije i uputama Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije. Ugovorni organ je zbog ovakvog načina osiguranja garancije odbio našu ponudu navodeći da je ista uvezana suprotno čl.8 stav (2) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda te da je ovaj način pakovanja apsolutno neispravan a prema stavu Ureda za razmatranje žalbi tj. Rješenja broj: JN2-03-07-1-1403-10/09 od 18.7.2019. godine, navodeći da je, pomenutim rješenjem, stav Ureda za razmatranje žalbi, bankovna garancija neuredna ukoliko je ista upakovana na način da se pečat u cjelosti nalazi na samoljepljivoj traci obzirom da je istu nesmetano odlijepiti a da se pri tome ne naruši otisak pečata. Molimo da nam na navedeno pitanje što prije date odgovorite obzirom da imamo svega 3 dana da Uredu damo svoj odgovor na izjašnjenje ugovornog organa, te Vas također molimo da nam date i odgovor na pitanje: Da li je Ugovorni organ imao obavezu da nas u svojoj tenderskoj dokumentaciji upozna sa stavom Ureda za razmatranje žalbi po ovom pitanju.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Rok važenja dostavljene bankarske garancije Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Dana 10. 5. 2019. godine objavili smo tender za nabavku kancelarijskog materija. Zbog žalbe na tendersku dokumentaciju i provođenja žalbenog postupka, postupak nabavke je obustavljen do okončanja žalbenog postupka pred Uredom za žalbe. Po okončanom žalbenom postupku, izvršili smo izmjenu tenderske dokumentacije u smislu produženja roka za dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda bio je 10. 7. 2019. godine, kada je i izvršeno otvaranje istih. Po donošenju odluke o izboru, dana 8. 8. 2019. godine, primljena je žalba na navedenu odluku jednog od ponuđača, pozivajući se da je izabrani ponuđač kao rok važenja bankarske garancije za ozbiljnost ponude naveo rok od 30. 5. 2019. do 28. 8. 2019. godine, a opcija važenja ponude je 90 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda, te da opcija važenja ponude i važenje bankarske garancije moraju imati isti rok. Izabrani ponuđač je u „izjavi ponuđača“ naveo da je opcija ponude 90 dana, te da ista važi do 8. 10. 2019. godine. S obzirom da je odluka o izboru ponuđača donesena 8. 8. 2019. godine, a u vrijeme važenja dostavljene bankarske garancije za ozbiljnost ponude (važi do 28. 8. 2019.), da li ugovorni organ treba tražiti od izabranog ponuđača produženje bankarske garancije za ozbiljnost ponude, ako treba, da li to može učiniti po donesenoj odluci o izboru ponuđača? Takođe, naglašavamo da smo u tenderskoj dokumentaciji naveli da „ugovorni organ može zahtijevati produženje garancije za ozbiljnost ponude, te će se u tom slučaju pismeno obratiti ponuđačima za produženje. U slučaju da ponuđači ne dostave pismenu saglasnost za produženje garancije, kao i produženu garanciju za ozbiljnost ponude na rok koji je utvrdio ugovorni organ, smatrat će se da je ponuđač odustao od postupka javne nabavke“.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li je izdavanje bankovnih garancija izuzeto iz Zakona o javnim nabavkama? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je izdavanje bankovnih garancija izuzeto iz Zakona o javnim nabavkama jer u zakonu se u aneksu II navode finansijske usluge da su izuzete pa me zanima vaše mišljenje o navedenom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Istek garancije za uredno izvršenje ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Istekla garancija za uredno izvršenje ugovora, a radovi nisu počeli. Da li je dozvoljeno tražiti dostavljanje nove garancije, pri čemu su ugovorni organ i izabrani ponuđač voljni za to, jer je izvođenje radova prolongirano zbog loših vremenskih uslova?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Zahtijevanje garancije za ponude manje od 100.000 KM Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imaju li pravo ugovorni organi tražiti garancije za ponudu ili dobro izvršenje posla za tendere koji su vrijednosti niže od 100.000 KM bez PDV-a?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Procedura vraćanja garancije Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U jednom od provedenih postupaka JN kao dokaz tražena je dostava garancije za ozbiljnost ponude. Predmetni postupak JN je poništen, s obzirom da nijedna ponuda nije bila uredna. Zanima me procedura oko vraćanja garancije? Da li se takve garancije vraćaju, naše obaveze i sl? Napominjem da je ista sastavljena uz ponudu i uvezana na samom vrhu.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Garancije za dostavljenu ponudu – za uredno izvršenje poslova Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: 1. Da li se garancije u postupcima nabavki kreiraju na iznos s uračunatim PDV-om? Da li je eliminatorno ako ponuđač dostavi garanciju bez uračunatog PDV-a, ili na iznos bez PDV-a? 2. Je li moguće da u ponudi grupe ponuđača vodeći partner ne doprinosi ničime (prateći nudi sve, svu opremu, sve ljude, sve kvalifikacije i iskustvo)? Da li su ovakva ponuda i ugovor o zajedničkom nastupu neprihvatljivi? 3. Ako je uslov TD raspolaganje s inžinjerom geodezije, a ponuđač dostavi ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji sa nekom firmom koja ima zaposlenog inžinjera geodezije, da li je to prihvatljivo?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Garancija za dobro izvršenje ugovora za okvirni sporazum Pročitaj više

Dodano:
Da li se jamstvo za urednu provedbu ugovora zahtijeva za okvirni sporazum ili periodični ugovor koji se sklapa na temelju okvirnog sporazuma?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se može tražiti bezuvjetna bankovna garancija u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda do 80.000,00 KM za radove? Pročitaj više

Dodano:
Da li se može tražiti bezuvjetna bankovna garancija u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda do 80.000,00 KM za radove?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Garancija se ne mora numerisati, ali šta ako ponuđač na PVC-foliji garancije utisne – napiše numeraciju? Pročitaj više

Dodano:
Numeracija folije u kojoj je garancija za ozbiljnost ponude

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.