Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

3.12. Zabrana prouzrokovanja finansijskih obaveza za radnika

NAZAD

Može li radnik snositi troškove radnog odijela i opreme u slučaju kada radnik daje otkaz? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Prilikom zaposlenja novih radnika, svaki od njih dobije radno odijelo i radnu obuću. Neki od radnika se vrlo kratko zadrže u firmi i daju otkaz npr. zbog odlaska u inostranstvo, prelaska u drugu firmu itd. S obzirom da je njihovo radno odijeli već korišteno i ne može poslužiti za drugog radnika, da li možemo obavezati radnike da snose troškove za radno odijelo i radnu obuću u slučaju prestanka radnog odnosa u određenom (kraćem) vremenskom periodu?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Obaveza poslodavca da obezbijedi zaštitnu opremu Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Molim Vas stav vezan za HTZ opremu za novo uposlene radnike; naime, radi se o tome da svakom radniku pri zaposlenju predamo radno odjelo, majice i radnu obuću s tim da ima radnika koji se vrlo kratko zadrže u firmi (upravo smo imali slučaj gdje je radnik radio samo 7 dana) i njihova radna obuća i odjeća je neiskoristiva, a firma je na gubitku za datu vrijednost. Da li je moguće zahtijevati da novouposleni radnici prvu opremu obezbijede sami, a da im nakon nekog vremenskog perioda firma obezbijedi?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.