PITANJE: Radi potreba poslovanja radnici se upućuju na službena putovanja (sajmove) vrlo često na dane sedmičnog odmora (subota i nedjelja), radnici za te dane dobiju dnevnice. S obzirom na član 46. Zakona o radu koji kaže: Radnik ima pravo na sedmični odmor u trajanju od najmanje 24 sata neprekidno, a ako je neophodno da radi na dan svog sedmičnog odmora, osigurava mu se jedan dan u periodu određenom prema dogovoru poslodavca i radnika koji ne može biti duži od dvije sedmice. Pitanje je odnosi na koji način radnik ostvaruje pravo na slobodan dan? Kako se taj dan evidentira? Da li se tom radniku može isplatiti za taj slobodan dan topli obrok, s obzirom da mu je isplaćena dnevnica? Da li ako radnik radi subotu i nedelju ima pravo na jedan ili dva dana sedmičnog odmora? Napomena je da je pravilnikom o radu je propisano radno vrijeme u trajanju 40 sati sedmično, tako da se danima sedmičnog odmora tretiraju subota i nedelja?