Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: DONOŠENJE POSLOVNIH ODLUKA NA TEMELJU RAČUNOVODSTVENIH INFORMACIJA

SEMINAR: DONOŠENJE POSLOVNIH ODLUKA NA TEMELJU RAČUNOVODSTVENIH INFORMACIJA

Sarajevo, 17. 10. 2018. godine – Hotel „Holiday“ (Velika dvorana)

7bodova

Početak seminara u 9:30h

PRIJAVNI OBRAZAC

Finansijska analiza predstavlja način sakupljanja, sistematizovanja i korištenja informacija finansijskog karaktera s ciljem da se ocijeni tekuće finansijsko stanje kompanije, mogući tempo i pravci razvoja, otkriju dostupni izvori sredstava, kao i mogućnost njihovog korištenja.

Analiza finansijskih podataka je od posebnog značaja za strateško odlučivanje, a rezultate finansijske analize za poslovno planiranje i odlučivanje koriste menadžeri svih nivoa odlučivanja u poslovnoj organizaciji.

S obzirom na navedeno, finansijska analiza treba da obezbijedi okvir za donošenje odluka iz različitih aspekata: od menadžera, vlasnika, potencijalnih investitora, povjerioca, članova nadzornih odbora koji traže specifične odgovore na svoja pitanja koja su vezana za poslovanje organizacije. Značajan dio tih odgovora se nalazi upravo u pravilnoj primjeni analize finansijskih informacija.

Cilj ovog specijalističkog seminara je da se učesnici upoznaju sa alatima, tehnikama i postupcima pomoću kojih se podaci iz finansijskih izvještaja pretvaraju u upotrebljive informacije relevantne za kvalitetno upravljanje i vrednovanje kompanija, kao i dijagnosticiranje poslovnih problema, povećavanje nivoa sigurnosti i minimiziranje rizika kod izbora rješenja, kao i za potrebe poboljšanja rezultata i poslovne uspješnosti.

Obuhvaćeni su konkretni načini izračunavanja finansijskih pokazatelja i njihovo ispravno tumačenje i vrednovanje, pojašnjenja odnosa između istih i ukazivanje direktne veze sa postignutim rezultatima kompanije.

SADRŽAJ:

  • Uloga i značaj računovodstva u donošenju poslovnih odluka;
  • Vrste informacija – informacije upravljačkog vs. finansijskog računovodstva;
  • Odlučivanje temeljem prikupljenih informacija;
  • Poslovno planiranje;
  • Finansijski izvještaji kao nositelji računovodstvenih informacija;
  • Računovodstvene manipulacije u finansijskim izvještajima;
  • Osnovni cilj i svrha analize računovodstvenih izvještaja;
  • Analiza strukture bilansa kao polazište finansijske analize:
    • Bilans stanja,
    • Bilans uspjeha,
    • Izvještaj o novčanim tokovima,
    • Bilješke uz finansijske izveštaje.
  • Zajedničke stavke finansijskih izvještaja i njihova povezanost;
  • Metode finansijske analize;
  • Metoda diskontiranja novčanih tokova (DCF);
  • Apsolutni i relativni pokazatelji finansijske analize;
  • Horizontalna i vertikalna analiza;
  • Obračun i objašnjenje finansijskih pokazatelja;
  • Praćenje i vrednovanje trendova pokazatelja finansijske analize tokom vremena;
  • Analiza likvidnosti i solventnosti kompanija;
  • Analiza finansijske sigurnosti i stabilnosti kompanija;
  • Analiza izvora finansiranja, korištenje finansijske poluge u poslovanju;
  • Analiza poslovne aktivnosti ili efikasnosti upravljanja imovinom;
  • Analiza rentabilnosti poslovanja;
  • Objašnjenje različitih nivoa profita u poslovanju;
  • Šta predstavlja novostvorena vrijednost?
  • Šema ekonomske dobiti;

Analiza uzajamnih odnosa između pokazatelja i uzajamni uticaji pokazatelja

  • Simulacija različitih poslovnih scenarija na konkretnim primjerima iz prakse;
  • Vrednovanje i prognoza daljeg razvoja preduzeća na osnovu računovodstvenih informacija i pokazatelja pojednih kompanija;
  • Preporuke za optimizaciju poslovanja i razvoj;
  • Analiza poslovne aktivnosti ili efikasnosti upravljanja imovinom;
  • Donošenje odluka na bazi računovodstvenih informacija;
  • Donošenje odluka o politici korištenja stalnih sredstava na bazi računovodstvenih informacija podržanih MRS i MSFI i važećim propisima.

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

  • Finansijskim direktorima, finansijskim kontrolorima, planerima, analitičarima, investitorima, top menadžmentu;
  • Vlasnicima malih i srednjih preduzeća;
  • Računovođama koji rade na izradi finansijskih izvještaja za upravu;
  • Zaposlenima u finansijskim institucijama koji su u dodiru s korporativnim sektorom i potrebno im je razumijevanje finansijske analize i planiranja na korporativnom nivoa
  • Zaposlenima u javnoj upravi, ministarstvima i ostalim javnim službama kojima je potrebno razumijevanje finansijske analize i planiranja na korporativnom nivou
  • onima koji žele da se upoznaju sa jednim od najkreativnijih dijelova finansija – finansijskom analizom;
  • Svima koji su u situaciji da procjenjuju bonitet klijenata (finansije, prodaja, nabavka…), kao i onima koji žele da nauče kako da mjere uspješnost poslovanja jedne kompanije;
  • Svima onima koji su u prilici da odlučuju o saradnji sa određenim partnerima, na osnovu kojih informacija povećati vjerovatnoću donošenja ispravne odluke;
  • Veoma je koristan svima koji žele da još bolje razumiju finansijsku situaciju kompanije na osnovu analize finansijskih izveštaja i koji donose poslovne odluke.

KOJE SU KORISTI OD SEMINARA:

Za pojedince:

  • rad na realnim primjerima iz različitih branši;
  • sticanje praktičnih znanja i vještina kao i osposobljavanje za analizu finansijskih rezultata i ocjene stanja svoje ili neke druge kompanije ili dijela kompanije;
  • upoznavanje sa različitim aspektima analize finansijskih izveštaja;
  • razumjevanje različitih uglova gledanja prilikom analize finansijskih informacija – šta je interesantno menadžerima, vlasnicima, povjeriocima?
  • konkretni načini izračunavanja finansijskih pokazatelja i njihovo ispravno tumačenje i vrednovanje;
  • definisanje odnosa između finansijskih pokazatelja i direktne veze sa rezultatima kompanije;
  • upoznavanje sa tehnikama utvrđivanja boniteta kompanija;
  • jasno definisani koraci, postupci i neophodni preduslovi za sprovođenje analize finansijskih izvještaja;
  • kakve su mogućnosti da povećate profit vaše kompanije ili odjeljenja;
  • alati za predviđanje posljedica dobrih i loših odluka na finansijsko zdravlje i poslovnu uspješnost kompanije;
  • koje procjene treba uvažiti i na koje treba obratiti pažnju prilikom analiziranja izvještaja.

Za kompaniju:

  • uvođenje i/ili unaprijeđenje jednog od najvažnijih analitičkih alata u kompaniji za potrebe donošenja poslovnih odluka;
  • povezivanje i razumjevanje odjeljenja finansija koje pravi izvještaje sa onima koji ih čitaju;
  • prepoznavanje preduslova koji su potrebni za sprovođenje analize u regularnim vremenskim intervalima;
  • podizanje nivoa kompetencija među ljudima kojima su neophodne informacije o finansijskom položaju kompanija;
  • stvaranje preduslova za uspostavljanje sistema ključnih indikatora uspješnosti;
  • povećanje nivoa sigurnosti i minimiziranje rizika kod izbora rješenja i načina za razvoj kompanije, kao i za potrebe poboljšanja i ozdravljenja;
  • povećanje finansijske pismenosti u kompaniji kao preduslova za kvalitetnije donošenje odluka.

PREDAVAČI:

prof. dr. Mehmed Jahić – Ekonomski fakultet – Sarajevo

prof. dr. Haris Jahić – Ekonomski fakultet – Sarajevo

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om)

145 KM po jednom učesniku;

135 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

125 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje
  • Seminarski materijal: prezentacije predavača
  • Osvježenje u pauzi

SEMINAR SE BODUJE SA 7 BODOVA KPE!

PRIJAVNI OBRAZAC

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA:

Zakon o porezu na dobit – 18 KM

Konverzija obaveza u kapital – 10 KM

Troškovi službenih putovanja – 7 KM

Komentar Zakona o finansijskom poslovanju FBiH – 9 KM

Statusne promjene privrednih društava – 20 KM

Forenzično računovodstvo – 70 KM

Pravni i računovodstveni aspekt lizinga – 10 KM

Trgovina, turizam i ugostiteljstvo – 30 KM

Matična evidencija radnika– 20 KM

Matična evidencija drugih lica angažovanih na radu – 20 KM

Mjesečna evidencija o radnom vremenu – 20 KM

U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i poštarina.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82