JAVNE NABAVKE

IZMJENE I DOPUNE ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA OBJAVLJENE U SLUŽBENOM GLASNIKU BIH (UPOZNAJMO SE SA IZMJENAMA)

AKTUELNOSTI, NEDAVNE MODIFIKACIJE I PRIKAZ ČESTIH GREŠAKA U SISTEMU E-NABAVKE, E-AUKCIJA, NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI

SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA (KVALIFIKACIJSKI USLOVI I POTREBNI DOKUMENTI)

 


Seminar:

09:30h
Mostar 17. 09. 2024. Hotel “Mostar”
Bihać 19. 09. 2024. Hotel “Emporium”
Sarajevo 24. 09. 2024. Hotel “Hollywood”
Banja Luka 26. 09. 2024. Hotel “Bosna”

 

Prvi modul seminara

REC d.o.o. organizuje seminar iz oblasti javnih nabavki u septembru / rujnu. Centralni dio seminara će biti posvećen Izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama koje su upravo objavljene u Službenom Glasniku BiH. Same izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama su po hitnoj proceduri usvojene, iako je kompletna javnost bila dojma da izmjene i dopune se neće usvojiti do kraja tekuće kalendarske godine. Imajući u vidu da prethodnim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama problematika tzv. „profesionalnih žalitelja“  nije riješena, odnosno tendencija izjavljenih neurednih žalbi je bila sve veća, jasno je svim akterima u javnim nabavkama bilo da su neophodne nove izmjene postojećih zakonskih odredbi. Po hitnoj proceduri, usvojene su kroz oba Doma izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama čija intencija je da se obezbijedi „prohodnost“ provođenja postupaka javnih nabavki, te smanji broj pravnih subjekata koji ulažu žalbe iako nemaju namjeru u predmetnim postupcima biti ponuđači, odnosno predati ponudu na kraju. Da li će se navedeni ciljevi postići sa tek usvojenim izmjenama ili neće, saznajte na našem seminaru, gdje će detaljno biti tumačene novousvojene zakonske odredbe, obaveze koje Ugovorni organi sada imaju, kao i potencijalne nedoumice i dileme koje se i dalje mogu javljati u praksi.

 

Drugi modul seminara

Drugi blok će obuhvatiti uvijek aktuelne teme koje se tiču rada u sistemu E-nabavke. Imajući u vidu Novi pravilnik o E-aukciji, prezentirane će biti novine u novom Pravilniku, kao i pozicioniranje ponuđača u sistemu, obzirom da se mogu nadmetati za sve pozicije. Također, razlozi i način zbog kojih Ugovorni organi mogu otkazivati i poništavati E-aukciju, te istu ponovno zakazivati će kroz korake u sistemu e-Nabavke biti prikazani. Novi Portal javnih nabavki sa svojim specifičnostima je također dio ovog Bloka predavanja. Najčešće greške koje se prave u Sistemu e-Nabavke, kao i modifikacije koje su urađene u sistemu e-Nabavki, i koje se planiraju raditi će također biti obrađeni.

 

Treći modul seminara

Treći blok predavanja, ujedno i posljednji će obuhvatiti smjernice za sastavljanje tenderske dokumentacije i ponuda. Naime, cijeneći da od samog sačinjavanja tenderske dokumentacije ovisi i uspješnost provođenja postupka javne nabavke, ali i od ispravnog sastavljanja ponude za ponuđače da li će im se eventualno Ugovor i dodijeliti, treći blok će završiti ovom uvijek bitnom tematikom. Utvrđivanje kvalifikacijskih uslova, kao i sastavljanje ponuda će biti tematika kojom se seminar završava.

Također, za sve one koji se svakodnevno bave javnim nabavkama nudimo Vam pretplatu na elektronsku „bazu znanja“ (Pitanja i odgovori iz oblasti javnih nabavki) gdje najčešće možete pronaći odgovore na Vaše dileme iz javnih nabavki. Navedena baza također sadrži i Rješenja URŽ-a po tematikama, koji će se sukcesivno dopunjavati.  Godišnja pretplata za 2024. godinu je 350 KM sa PDV-om.  Pored toga, nudimo Vam pretplatu na elektronsko izdanje časopisa „Pravo i finansije“ – elektronsko izdanje – cijena 300 KM sa PDV-om.



SADRŽAJ SEMINARA:

MODUL I – IZMJENE I DOPUNE ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA OBJAVLJENE U SLUŽBENOM GLASNIKU BIH (UPOZNAJMO SE SA IZMJENAMA)
Izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama (objavljene u Službenom Glasniku BiH)
  • Kada počinje primjena novih izmjena i dopuna Zakona o javnim nabavkama?
  • Da li se izmjene Zakona o javnim nabavkama primjenjuju i na započete postupke javnih nabavki prije stupanja na snagu izmjena i dopuna?
  • Koje obaveze ima Ugovorni organ prilikom zaprimanja žalbi?
  • Da li se taksa uplaćuje odmah pri izjavljivanju žalbe?
  • Da li Ugovorni organ poziva žalitelja na uređenje žalbe ukoliko taksa nije uplaćena?
  • Da li se uopće razmatraju žalbe koje ne sadrže podatak o uplaćenoj taksi?
  • Od kada teče rok za izjavljivanje žalbi?
  • Da li se protiv Zaključka ukoliko žalba ne sadrži taksu može izjaviti žalba URŽ-u?
  • Da li se visina taksi za pokretanje žalbenih postupaka promijenila ili su ostale iste?
  • Na koji način Ugovorni organ provjerava da je taksa zaista i uplaćena?
  • Postupanje Ugovornih organa ukoliko uz žalbu nije priložena taksa, a naknadno se ustanovi da je ista uplaćena od žalitelja?
  • Potencijalni problemi koje mogu stvoriti izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama?
Pitanja i odgovori

 

MODUL II – AKTUELNOSTI, NEDAVNE MODIFIKACIJE I PRIKAZ ČESTIH GREŠAKA U SISTEMU NABAVKE, E-AUKCIJA, NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI
Novi portal javnih nabavki
  • Nova početna stranica portala;
  • Navigacija kroz glavni meni;
  • Pretraga podataka i export u excel;
  • Pregled i preuzimanje otvorenih podataka;
  • Prikaz novina kroz sistem e-nabavke
Pitanja i odgovori
Novi Pravilnik – E-aukcija (prikaz kroz sistem e-nabavke najčešćih grešaka)
  • Nadmetanje za sve pozicije;
  • Pravila opsega umanjenja ponuđene cijene;
  • Pravila prilikom dostizanja minimalne cijene;
  • Učestvovanje u više e-aukcija u isto vrijeme;
  • Izmjena operatera učesnika e-aukcije;
  • Podnošenje zahtjeva putem sistema u slučaju tehničkih problema;
  • Način razmatranja zahtjeva i obavještavanje;
  • Poništenje ili poništenje i ponovno zakazivanje e-aukcije;
  • Otkazivanje i izmjena zakazane e-aukcije
Pitanja i odgovori
Plan nabavki u sistemu e-Nabavke
  • Objava Plana nabavki;
  • Objava izmjene Plana nabavki;
  • Izmjene određenih stavki u Planu nabavku u konkretnoj nabavci?
Pitanja i odgovori
Izvještavanje Ugovornih organa o postupcima na Portalu javnih nabavki
  • Objava obavještenja i unos osnovnih elemenata Ugovora na Portalu JN;
  • Najčešće greške prilikom unosa u sistem e-Nabavke Ugovornih organa;
  • Godišnja obavještenja o dodjeli Ugovora (Aneks II, ugovori iz okvirnih sporazuma);
  • Ostale aktuelnosti u vezi Portala javnih nabavki i „otvorena pitanja“ u vezi nadogradnje postojećeg sistema;
  • Notifikacije u slučajevima zaprimljenih žalbi;
Pitanja i odgovori

 

MODUL III – SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA (KVALIFIKACIJSKI USLOVI I POTREBNI DOKUMENTI U PONUDAMA)
Smjernice za ispravno sastavljanje tenderskih dokumentacija i ponuda
  • Savjeti Ugovornim organima za sastavljanje tenderskih dokumentacija sa primjerima;
  • Greške u tenderskim dokumentacijama koje se smatraju apsolutno bitnim povredama;
  • Primjer dobre prakse sastavljanja tenderske dokumentacije u zavisnosti od vrste postupka;
  • Primjer loše prakse sastavljanja tenderske dokumentacije;
  • Smjernice za sastavljanje pojednostavljene tenderske dokumentacije u konkurentskom zahtjevu;
  • Korisni savjeti ponuđačima prilikom sastavljanja ponuda;
  • Upute ponuđačima, ukoliko smatraju da su diskriminisani propisanom tenderskom dokumentacijom.
Pitanja i odgovori
Ispravno utvrđivanje kvalifikacionih uslova (čl. 45. – 52. ZJN) i ispravno sastavljanje ponuda
  • Kako odrediti / definisati minimum kvalifikacijskih uslova u tenderskoj dokumentaciji?
  • Da li su ugovorni organi obavezni zahtijevati ispunjavanje uslova lične i profesionalne sposobnosti ponuđača?
  • Kako propisati da traženi dokazi (u svrhu ispunjavanja kvalifikacijskih uslova) budu srazmjerni postavljenim uslovima i vrsti postupka javne nabavke?
  • Da li je obavezno u otvorenom postupku javne nabavke zahtijevati uslove iz članova 45. – 52.?
  • Kako tretirati ispunjenje kvalifikacijskih uslova u slučaju učešća grupe ponuđača?
  • Da li se može zahtijevati određena starost izjava i dokumenata u svrhu ispunjavanja kvalifikacionih uslova?
  • Da li se izabrani ponuđači oslobađaju naknadnog dostavljanja dokaza, ukoliko su iste dostavili uz ponudu?
  • Da li se može i kada zahtijevati pojašnjenje dokumenata kojima se dokazuju kvalifikacijski uslovi?
  • Da li je obavezno zahtijevanje dokaza iz člana 45. u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda?
  • Da li dokazi iz člana 45. ZJN mogu biti izdati nakon donošenja Odluke o izboru?
  • Da li se izjava o ukupnom prometu obavezno ovjerava od nadležnog organa u sastavu ponude (član 47.)?
  • Da li je dozvoljeno u ponudama dostavljati dokumente koji nisu zahtijevani tenderskom dokumentacijom?
  • Da li se uz ponude uvijek obavezno prilaže i punomoć?
  • Da li se sve stranice ponude moraju numerisati, i ovjeriti pečatom?
  • Na koji način izvršiti povlačenje, izmjenu ili dopunu ponudu?
Pitanja i odgovori

 

 


 

PREDAVAČI – certificirani treneri Agencije za javne nabavke:

 

 

Mostar Bihać

Sarajevo

Banja Luka

Zlatko Lazović

Kemal Muhamedović

Josip Jakovac

Zlatko Lazović

Kemal Muhamedović

Ivana Grgić

Zlatko Lazović

Kemal Muhamedović

Amina Malkić

Zlatko Lazović

Kemal Muhamedović

Ivana Grgić


TRAJANJE SEMINARA:

U periodu od 09:30 – 15:30 h

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
  • Službenicima za javne nabavke
  • Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“
  • Članovima komisija za javne nabavke
  • Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki
  • Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača
  • Internim revizorima i revizorima
  • Advokatima

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

Seminar:

175 KM po jednom učesniku sa materijalom;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom

 

Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
  • Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

 

PRIJAVA NA SEMINAR:

Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca

  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!


Pretplata na Portal „REC-ko“:

Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 350 KM,

godišnja pretplata za 2024. godinu

 

Portal trenutno sadrži preko 5.500 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava

+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače


Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
„Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.

 

Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel.
+ 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo