Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

2.36. Opći uslovi za tehničku i profesionalnu sposobnost

NAZAD

Certifikati o kvaliteti robe Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Na šta treba posebno obratiti pozornost kad zahtijevamo u TD certifikate o kvaliteti za neku robu? Na koji način najbolje definirati. Naime, treba li osim naziva certifikata navesti i ekvivalent i da li treba navesti (ograničiti) rok valjanosti / izdavanja ili slično tog certifikata, tj. na koji način najbolje definirati certifikate i na šta treba paziti prilikom stavljanja istih u TD?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Tehnička i profesionalna sposobnost (Potvrda o uredno izvršenom Ugovoru izdata od UO) Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je prihvatljivo da ponuđač dostavi potvrdu koju je izdao ugovorni organ koji raspisuje tender?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Tehnička i profesionalna sposobnost, ocjena potvrda kod lotova Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Pojašnjenje uslova tehničke i profesionalne sposobnosti iz člana 48. stav (2) i člana 49. tačka a) ZJN, odnosno način dostavljanja potvrde o realizaciji ugovora u slučaju kada je nabavka podijeljena na lotove. Naime, riječ je o tenderu koji je podijeljen na dva lota: lot 1 – voće i lot 2 – povrće. Ukoliko ponuđač u sklopu ponude dostavi jednu potvrdu privrednog subjekta koja glasi na voće i povrće, gdje je pri tome iznos potvrde veći od procijenjenih vrijednosti oba lota zbirno, da li je time ponuđač zadovoljio navedeni uslov za oba lota? Ili je potrebno da za svaki lot dostavi posebnu potvrdu na iznos ne manji od procijenjene vrijednosti pojedinačnog lota?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Ispunjenost uslova svakog člana grupe ponuđača (licenca kao preduslov za potpisivanje ugovora) Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U pitanju je otvoreni postupak gdje će svi članovi grupe pružati istu uslugu. Preduslov za potpisivanje ugovora je licenca za tu vrstu usluge. Po ukupnoj količini posla potrebna je licenca preko 3000 m3 za tu vrstu usluge. Da li svaki član grupe ponuđača mora imati licencu preko 3000 m3 ili može više njih sa licencom do 3000 m3?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Potvrda o uspješnoj realizaciji Ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kada je ugovorni organ u TD zahtijevao potvrde o uspješnoj realizaciji ugovora, a ponuđač dostavio potvrde koje sadrže samo naziv ugovornih strana ili privrednih subjekata, ali ne sadrži i sjedište, odnosno kao sjedište je naveden naziv ugovornog organa, da li je ugovorni organ obavezan prihvatiti takve potvrde kao ispravne?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Tehnička i profesionalna sposobnost ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Tenderskom dokumentacijom zahtijevano je da se dostavi spisak izvršenih ugovora i potvrde koje su izdali primaoci robe o uredno izvršenim ugovorima, za sve ugovore koji su navedeni na spisku izvršenih ugovora. Kao ponuđač u postupku dostavili spisak sa 51 stavkom izvršenih ugovora i 3 potvrde koje su u skladu sa zahtjevima tenderske dokumentacije (potvrde imaju sve tražene elemente i traženi iznos). Međutim, Ugovorni organ je odbio našu ponudu jer smo trebali dostaviti sve potvrde koje se nalaze na spisku, što znači da smo trebali dostaviti 51 potvrdu. Da li je Ugovorni organ imao pravo da odbije našu ponudu, imajući u vidu dostavljene dokumente?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Zahtijevanje vrijednosti Potvrde o uredno izvršenom Ugovoru Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je negdje definisano i propisano koliko i u kojoj vrijednosti Ugovorni organ smije u tenderskoj dokumentaciji, kao dokaz o uspješno ugovorenom poslu, tražiti potvrdu o uspješno realizovanom Ugovoru. Naime, ukoliko se npr. radi o milionski procijenjenoj javnoj nabavki, da li Ugovorni organ kao dokaz može tražiti od ponuđača jednu potvrdu o uspješno realizovanom ugovoru u toj vrijednosti, a onda je to ograničavajući faktor za neke ponuđače ili mora definisati da to može biti jedna potvrda u toj vrijednosti ili zbiran broj više potvrda, kako ne bi bilo ograničavajući faktor učešća ponuđača?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Ocjenjivanje potvrda o uredno izvršenim ugovorima u postupku nabavke servera Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Nabavljali smo servere za potrebe ug. Organa. Tražili smo TD spisak izvršenih ugovora i potvrde o realizaciji istih. Ponuđači su uglavnom dostavljali potvrde gdje su nabavljali računarsku opremu i slično, većina nije nabavljala servere. Da li je uredu izabrati ponuđača koji je nabavljao računarsku opremu (laptope, i sl.) a nije nabavljao konkretno servere? Napomena; u TD nije naznačeno spisak i potvrde o realizaciji odnosno nabavci servera, već računarske opreme?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Relevantan dokaz o uspješno izvršenom ugovoru za nabavku servera Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ako je ugovorni organ tražio kao dokaz uspješno o izvršenje ugovora iz iste ili slične nabavke. Da li je dokaz o izvršenju ugovora računarske opreme relevantan dokaz za nabavku servera?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Pregovarački postupak, industrijska sigurnosna dozvola Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U pregovaračkom postupku javne nabavke, potrebno je da podnosilac zahtjeva za učešće posjeduje industrijsku sigurnosnu dozvolu, da bi se kvalifikovao za drugu fazu, u kojoj će mu biti stavljeni na raspolaganje označeni stepenom tajnosti „povjerljivo“. Da li se navedeni dokaz zahtjev kao dokaz tehničke i prof. sposobnosti iz čl. 48.?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Zahtijevanje ovlaštenja Federalnog ministarstva u tenderskoj dokumentaciji Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ (muzej) u TD za nabavku radova (popravka/sanacija krova i zidova na muzeju) traži da ponuđač ima ovlaštenje Federalnog ministarstva da je ovlašten za izvođenje radova na nacionalnim spomenicima. Da li je to ispravno? Napomena, UO je dobio žalbu na taj uslov tj. da nije smio tražiti nego samo staviti da izabrani ponuđač to dostavi?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

ODGOVOR: Članom 48. stavovi (2-3) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14 i 59/22) – u daljem tekstu Zakon, propisano je: (2) Ako ugovorni organ zahtijeva dokaz o uredno izvršenim ugovorima, taj dokaz podnosi se u formi spiska…

Dodano:
PITANJE: Vezano za ovjerenu kopiju potvrde o dobro izvršenom poslu. Da li ponuđač mora dostaviti uz ponudu ovjerenu kopiju iste, a da nije starija od tri mjeseca računajući od dana prijema ponude?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Potvrda o uredno izvršenom ugovoru, obezbijeđivanje konkurentnosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U tenderskoj dokumentaciji, na koju se jedan od zainteresiranih ponuditelja žalio, kao osnovan navod žalbe, od strane URŽ, je da kao dokaz ponuditelj treba priložiti, kao referencu, potvrdu o uspješno izvršenim ugovorima o isporuci robe, koja je istovjetna sa predmetom nabave. Dakle, URŽ je bio stava da je trebalo dopuniti ugovore o isporuci robe, slične ili istovjetne predmetu nabave. Obzirom da se radi o robi koja se ugrađuje u već postojeći sustav i ima već zadane uvjete, da li je zahtjev za istovjetnom robom, ipak, opravdan? Kada ovaj zahtjev za ovakvom referencom može stajati, kad se ne radi o robi široke potrošnje a da omogući konkurentnost u postupku?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Raspolaganje kapacitetima drugog subjekta (član 48. ZJN) Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U otvorenom postupku javne nabavke Gorivo, u tenderskoj dokumentaciji je navedeno da ponuđač mora imati benzinsku pumpu na području Općine ili ukoliko nema da mora imati zaključen Ugovor o poslovnoj saradnji sa nekom od benzinskih pumpi na području Općine gdje će se vršiti isporuka robe. U postupku nam se je javio ponuđač iz druge Općine i priložio Ugovor o poslovnoj saradnji sa benzinskom pompom sa područja naše Općine. Međutim, u istom postupku se kao samostalan ponuđač javio ponuđač s kojim je prvobitni ponuđač zaključio Ugovor o poslovnoj saradnji. Da li je dozvoljeno da se ponuđač javlja i u ulozi ponuđača (sam dostavlja ponudu) i u slučaju podugovarača (zaključi Ugovor o poslovnoj saradnji sa drugim ponuđačem koji nema benzinsku pumpu na području naše Općine)? Također, ponuđač u Obrascu za dostavljanje ponude navodi na namjerava vršiti podugovaranje za isporuku robe pod rednim brojevima 1 i 2 (gorivo benzin i dizel) dok za ostale stavke iz obrasca (ulja, maziva) ne navodi na koji način će se vršiti isporuka. Da li je ovakvo postupanje predstavlja izmjene tenderske dokumentacije?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Propisivanje uslova uspješne realizacije ugovora (član 48. ZJN) Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U pripremi je tenderska dokumentacija gdje nam je procijenjena vrijednost 35.000,00 KM. Možemo li postaviti uvjet : “Uspješno iskustvo ponuditelja u izvršenju najmanje jednog (1) ili više ugovora čiji su karakter i kompleksnost isti ili slični predmetu nabave, minimalne ukupne ugovorene vrijednosti 30.000,00KM bez PDV-a u posljednje tri (3) godine. Računajući od dana objave obavijesti o nabavi) ili od datuma registracije odnosno početka poslovanja, ako je ponuditelj registriran, odnosno počeo sa radom prije manje od tri godine?”

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Tumačenje Izjave privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju (član 48. ZJN) Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U skladu sa članom 48. ZJN, ugovorni organ može zahtijevati dokaze koji se odnose na tehničku i profesionalnu sposobnost. Ako ugovorni organ zahtijeva dokaz o uredno izvršenim ugovorima, taj dokaz podnosi se u formi spiska izvršenih ugovora uz potvrdu koju daje druga ugovorna strana o njihovoj realizaciji. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju. Pojašnjenje slijedećeg: Na šta se konkretno odnosi definisano: U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ vrijedi izjava privrednog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju. Šta ukoliko ugovorni organ koji je raspisao postupak nabavke, propusti izdati zahtijevanu potvrdu a ponuđač u svrhu dokaza upravo priloži izjavu uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se smije tražiti ovjerena izjava iz člana 50. Zakona o javnim nabavkama od ponuđača Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Molim za pojašnjenje vezano za izjavu iz članka 50., dali smo obvezni tražiti ovjerenu izjavu ponuditelja, ako za tehničku i profesionalnu sposobnost tražimo ove uvjete i dokaze, također me zanima da li je ovo naše postavljeno u tenderskoj ispravno? 4.4.1.1. Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti ponuditelj treba ispuniti sljedeće minimalne uvjete: a) da je u posljednje tri godine uspješno realizirao najmanje pet (5) ugovora istog ili sličnog predmeta nabave. Pod istim ili sličnim predmetom nabave smatra se pružanje usluga implementacije ili održavanja integriranog bolničkog i poslovnog informacijskog sustava; b) da posjeduje certifikat ISO 9001:2015 ili noviji ili ekvivalent; c) da posjeduje certifikat ISO 27001:2013 ili noviji ili ekvivalent; d) da ima tim od najmanje 18 eksperata s VSS u području informacijskih, tehničkih ili ekonomskih znanosti od kojih minimalno dva eksperta posjeduju certifikat HL7 ili ekvivalent, najmanje jedan ekspert posjeduje certifikat Microsoft Certified Solution Expert – Server Instrastructure ili ekvivalent, te najmanje jedan ekspert posjeduje PMP certifikat ili ekvivalent, te da svi eksperti imaju radni staž od minimalno 5 godina; e) da svi predloženi eksperti moraju imati iskustvo u najmanje 10 projekata u pružanju usluga implementacije ili održavanja integriranog bolničkog i poslovnog informacijskog sustava. 4.4.1.2. Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti, izvršit će se na temelju sljedećih dokumenata: a) Popis izvršenih ugovora (Obrazac u Prilogu 11) iz godine u kojoj je započeo postupak javne nabave (2023.) i tijekom tri godine koje prethode toj godini (2022., 2021., 2020.) ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je ponuditelj registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri (3) godine. Uz popis izvršenih ugovora ponuditelj je dužan dostaviti potvrdu o uredno izvršenim ugovorima (Obrazac u Prilogu 12). U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorno tijelo, vrijedi izjava gospodarskog subjekta o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde osiguraju. b) Preslika certifikata ISO 9001:2015 ili noviji ili ekvivalent. c) Preslika certifikata ISO 27001:2013 ili noviji ili ekvivalent. d) Preslika diploma VSS za sve predložene eksperte, preslika traženih certifikata, preslika potvrde o radnom stažu izdata od strane nadležne institucije za sve eksperte. e) Potvrda ponuditelja da svi predloženi stručnjaci imaju iskustvo u najmanje 10 projekata u pružanju usluga implementacije ili održavanja integriranog bolničkog i poslovnog informacijskog sustava, popuniti Prilog 15. TD. 4.4.1.3. Ponuditelj je dužan dokaze iz točke 4.4.1.2. dostaviti u roku od pet (5) dana od dana zaprimanja obavijesti o dodjeli ugovora. Dokazi se dostavljaju kao originali ili kao preslike originala ovjerene od strane nadležnog tijela.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Ovjera pratećih atesta i certifikata Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Zašto se prateći atesti i certifikati moraju ovjeravati (ili biti u originalu) ova dokumentacija se često isporučuje samo kod oporuke opreme. Opaska: Uskoro se najavljuje elektronsko podnošenje ponuda kada će svi dokumenti biti u scan obliku?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Prihvatljivost potvrde o dobrom izvršenju ugovora Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je prihvatljiva potvrda o dobrom izvršenju ugovora, ako je ista zatražena prije isteka i realizacije ugovora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Relevantni period računanja vremena kod potvrde o uredno izvršenom ugovoru Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U TD propisano je da „Ponuditelj mora imati uspješno iskustvo u realizaciji jednog ili više ugovora čiji karakter i kompleksnost su isti ili slični onima koji se odnose na predloženi ugovor, u posljednje tri godine od dana objave obavijesti za ovu nabavku…“ Ponuditelj je u svojoj ponudi između ostalog dostavio kao dokaz potvrdu o urednom izvršenju ugovora koja sadrži sve elemente zahtijevane TD, međutim u istoj je naveden period izvršenja ugovora čiji je početak izvršenja datum koji je u okviru posljednje tri godine od dana objave obavijesti ali je kraj izvršenja datum koji je poslije objave obavijesti (odnosno iz iste se ne može utvrditi da je ugovor izvršen do momenta objave obavijesti). Također, potvrda je izdata s datumom poslije objave obavijesti. S obzirom na propisani zahtjev u TD, molimo za Vaše mišljenje da li se ovakva potvrda može smatrati valjanom? Ujedno, da li imate informaciju kakav stav imaju URŽ i Sud po ovakvom pitanju?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora biti potpisana Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora li biti potpisana i ovjerena od druge strane koja je izdaje, s obzirom na tražene podatke iz članka 43. stavak 3.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Prihvat potvrde o uspješnoj realizaciji ugovora bez upisane vrijednosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U cilju provođenja nabavke robe putem otvorenog postupka imamo par pitanja vezano za Zakon o javnim nabavkama u BiH: 1. U smislu Člana 48. Zakona o javnim nabavkama ako ugovorni organ zahtijeva dokaz o uredno izvršenim ugovorima da li je vrijednost ugovora neophodno navesti obzirom da ponuđač nije u mogućnosti navesti vrijednost ugovora zbog klauzule o tajnosti/povjerljivosti podataka u tim ugovorima. Možemo li prihvatiti ukoliko predoči dokaz da je pokušao doći do istih ? 2. Dokazi o sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti – Kako tretirati Izvod iz sudskog registra, bilance stanja, finansijske izvještaje i ostale dokumente koji su dobiveni elektronski od ovlaštene institucije iz inostranstva, za koje nije moguće staviti fizički pečat, jer su digitalno potpisani ? Da li možemo to uvažiti uz naznaku da ugovorni organ ima pravo provjere navedenih informacija kod te ovlaštene institucije koja je izdala elektronski dokument? 3. Da li kod ponovljenog postupka ponuđač ima pravo da koristi ispravne originalne dokumente koje je dostavio u prethodnom postupku, ili mora opet vaditi te iste dokumente?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Zahtjevanje ugovora o radu kao dokaza u ponudi Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Može li ugovorno tijelo tražiti od ponuditelja ugovor o radu kao dokaz u ispunjavanje ocjene tehničke i profesionalne sposobnosti ponuditelja, s obzirom na odredbe Zakonu o radu (članak 30. i članak 79.)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Tretiranje ponuda u kojim izjave iz čl. 45, 50 i 52 ne sadrže sve podatke postupka? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Molimo Vas za pojašnjenje slijedećeg: Obzirom da je forma izjave iz člana 45., 50. i 52 ZJN, podzakonski akt, kako tretirati prihvatljivost Izjave, ukoliko ponuđač u istim ne upiše vrstu postupka nabavke, a popuni naziv postupka i sve ostale podatke? Kako tretirati prihvatljivost Izjave iz člana 50. ZJN, ukoliko ponuđač izjavu ne popuni na način kako je propisano podzakonskim aktom, konkretno ne zaokruži tačke koje su definisane kao zahtjevi u tenderskoj dokumentaciji (jednu ili više) a dalje u dijelu izjave: „Navesti precizne podatke vezane za zahtjeve iz tenderske dokumentacije“, ponuđač precizno navede čime raspolaže prema zahtjevima iz tenderske dokumentacije?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Tumačenje „navoda o uredno izvršenom ugovoru“? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Što bi konkretno trebali predstavljati „navodi o uredno izvršenom ugovoru“?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Praksa KRŽ/URŽ-a i Agencije za javne nabavke kod potvrda o uspješnoj realizaciji ugovora? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kakvi su novi stavovi KRŽ-a i Agencije javnih nabavki u pogledu potvrde o uspješnoj realizaciji ugovora (pošto imamo različita / suprotstavljena) mišljenja savjetodavnih organa: da li je prihvatljiva potvrda koja ima sve propisane elemente (i navode o uspješnoj realizaciji) ali se iz iznosa vidi da ugovor nije 100% realizovan?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Potvrda o uredno izvršenom ugovoru, relevantnost datuma realizacije? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Kada ugovorni organ u svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača kao dokaz traži potvrdi o uspješnoj realizaciji istih ili sličnih poslova u zadnjih npr. 5 godina, da li se rok od 5 godina računa od datuma potpisivanja ugovora (između ponuđača i ugovornog organa koji je izdao potvrdu) ili od datuma realizacije ugovora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Utvrđivanje kvalifikacionih uslova tehničke i profesionalne sposobnosti kod udruženja? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Na koji način se ispunjavaju uslovi kvalifikacioni uslovi za tehničku i profesionalnu sposobnost (izvod iz sudskog registra, tehnička i profesionalna sposobnost) ukoliko ponudu dostavlja udruženje građana?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Relevantnost traženja potvrde o uredno izvršenom ugovoru putem e-maila? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ako ponuđač u ponudi dostavi spisak izvršenih ugovora i pokuša da dobije potvrde od krajnjih korisnika a kao pokušaj dostavi e-mail upućen prema korisnicima, a vezano za izdavanje potvrde. Pored toga dostavi i svoju izjavu da je pokušavao dobiti potvrde. Da li se e-mail može smatrati dovoljnim kao pokušaj da se dobije potvrda o uspješnom izvršenju ugovora? U tenderskoj dokumentaciji prepisujemo odredbe iz Zakona javnih nabavki, ali u Zakonu javnih nije definisano šta se smatra irelevantnim pokušajem da se dobije potvrda o uspješnom izvršenju ugovora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Potvrda o uspješnoj realizaciji ugovora u visini procijenjene vrijednosti Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je u skladu sa zakonom zahtijevati potvrdu o urednoj realizaciji ugovora u visini procijenjene vrijednosti javne nabavke uzevši u obzir da je predviđen okvirni sporazum na JEDNU godinu?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.