PITANJE: Član 59. Z A K O N O BUDŽETIMA U FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE („Službene novine FBiH“, broj 102/13, 9/14, 13/14, 8/15, 91/15, 102/15, 104/16, 5/18,11/19 i 99/19 i 25a/22) propisuje Član 59. Preraspodjela sredstava na budžetskim stavkama, na zahtjev budžetskog korisnika, može se izvršiti najviše do 10% ukupno odobrenih rashoda i izdataka za tog budžetskog korisnika, na osnovu rješenja Ministra finansija. Zakonom o izvršavanju budžeta regulisat će se obim i vrste rashoda za preraspodjelu. U okviru odobrenog budžeta, preraspodjela sredstava iznimno je dozvoljena između budžetskih korisnika, o čemu odlučuje Vlada na prijedlog Ministarstva finansija. Uz zahtjev za preraspodjelu odobrenih sredstava, budžetski korisnik mora priložiti odgovarajuću dokumentaciju na osnovu koje se Ministarstvu finansija daju na uvid razlozi za dodatnim sredstvima na budžetskoj stavci koja se povećava do kraja godine, odnosno razlozi za smanjenje odobrenih budžetskih stavki. Budžetska sredstva ne mogu se preraspodijeliti, osim pod uslovima i na način kako je utvrđeno ovim Zakonom i zakonom o izvršavanju budžeta. Budžetska sredstva ne mogu se, osim pod uslovima propisanima zakonom o izvršavanju budžeta, preraspodijeliti između Računa prihoda i rashoda, Računa kapitalnih izdataka i primitaka i Računa finansiranja. Preraspodjelu sredstava iz stava 1. ovog člana, za vanbudžetske fondove, odobrava organ upravljanja uz saglasnost resornog ministarstva. Naše pitanje glasi: Da li općinsko vijeće može Odlukom o izvršavanju budžeta definisati da se preraspodjela budžetskih sredstava može vršiti isključivo uz saglasnost općinskog vijeća? Da li se takvom Odlukom zalazi u isključivu nadležnost općinskog načelnika kao izvršnog organa?