PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU

 


Seminar:

09:30h
Sarajevo 16. 11. 2023. Hotel “Hollywood”

Primjene Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br.73/19., počela je 2020.godine. Pravilnikom je uređen sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.

Pravilnim provođenjem načela kroz oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja nastoji se unaprijediti efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta. Svi učesnici seminara dobijaju Priručnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH, kao seminarski materijal.

Cilj seminara je upoznati učesnike da, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.


 

SADRŽAJ SEMINARA:

Kancelarijsko poslovanje u FBiH:

  • Kancelarijsko poslovanje
  • Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
  • Klasifikacijske oznake predmeta i akta
  • Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
  • Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
  • Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
  • Zavođenje akata i združivanje akata
  • Dostavljanje predmeta i akata u rad
  • Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
  • Pojam faksimila
  • Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
  • Rokovnik predmeta
  • Otpremanje pošte
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
  • Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja

 

Arhivsko poslovanje – arhiviranje i čuvanje predmeta i akata

  • Zakonska regulativa arhivskog poslovanja
  • Pravilnik o arhivskom poslovanju
  • Arhivska terminologija – osnovni pojmovi
  • Arhivska praksa u BiH i okruženju
  • Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe
  • Lista kategorija registraturnog materijala, rokovi čuvanja i njena primjena
  • Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tenderska dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumentacija iz programskih aktivnosti institucije i sl.
  • Arhivske prostorije ili depoi
  • Vođenje arhivske knjige
  • Rukovanje sa predmetima u arhivi – reversi
  • Izrada topografskog vodiča
  • Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe
  • Preuzimanje arhivske i registraturne građe

 

 

Pitanja i odgovori


 

PREDAVAČI:

Mr. Alen Taletović, Sudija Ustavnog suda FBiH
Dr. sc. Šimun Novaković, Zamjenik ravnatelja Arhiva BiH

 

TRAJANJE SEMINARA:

09:30 – 15:00

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
  • Službenicima zaposlenim u institucijama, organima uprave i jedinicama lokalne samouprave,
  • Službama za upravu i upravnim organizacijama,
  • Sudovima,
  • Javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

 


KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

Seminar:

135 KM po jednom učesniku;
125 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Prezentacije predavača
  • Seminarski materijal:
    • Priručnik – “Kancelarijsko poslovanje u Federaciji BiH”, autor: mr.sc. Alen Taletović, Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde FBiH,
    • Časopis „Pravo i finansije“ 5/21. Tekst: Arhivska služba u Bosni i Hercegovini ustroj, nadležnosti i obveze stvaratelja registraturnog materijala i arhivske građeautor: dr. sc. Šimun Novaković – CD-u
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVA NA SEMINAR:

Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca

  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru/webinaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!


Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz radnih odnosa FBiH – 300 KM, godišnja pretplata za 2023. godinu (portal trenutno sadrži oko 4.900 pitanja i odgovora iz oblasti radnih odnosa FBiH i redovno se dopunjava + 55 modela akata)


Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Zaštite na radu – 250 KM, godišnja pretplata za 2023. godinu


 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo