PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD) U PROJEKTIMA U BIH – nastavak
Nabavka konsultantskih usluga
Upravljanje Ugovorima (FIDIC Ugovori)
Korupcija i koluzija u nabavkama
Sarajevo, 12. 04. 2018., Hotel „Hollywood“ – Ilidža
Početak seminara u 9:30
S obzirom na to da se značajan broj projekata u Bosni i Hercegovini finansira od Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), te da EBRD poseban akcent stavlja na javne nabavke, koje zauzimaju centralno mjesto u okviru osnovnih ciljeva banke za podsticanje efikasnog korištenja javnih fondova, kao i na specifičnost nabavki za takve projekte koje se provode po posebnim pravilima i procedurama EBRD-a, REC d.o.o. organizuje seminar koji je nastavak seminara organizovanog u januaru tekuće godine.
Cilj ovog seminara je edukacija voditelja projekata i službenika javnih nabavki ugovornih organa koji realizuju projekte na temelju kredita EBRD-a, kao i ponuđača koji učestvuju u postupcima nabavke po pravilima EBRD-a, a kojima će seminar pomoći da budu konkurentniji na tržištu.
Na sva vaša pitanja i dileme odgovorit će vam predavači – konsultanti s dugogodišnjim iskustvom u vođenju nabavki po različitim postupcima i pravilima (Direktive EU, EBRD, WB, EU PRAG, ZJN BiH).
SADRŽAJ SEMINARA:
- Nabavka konsultantskih usluga
I Evaluacija ponuda
- Formiranje komisije za evaluaciju, povjerljivost i tajnost postupka
- Kriteriji i podkriteriji za tehničku evaluaciju (specifično iskustvo, adekvatnost predložene metodologije i plana rada, ključno osoblje), težinski odnosi, sistem bodovanja
- Slabe i jake strane ponuda
- Priprema izvještaja o tehničkoj evaluaciji, saglasnost EBRD-a
- Otvaranje evaluacija finansijskih ponuda, korekcija računskih i aritmetičkih grešaka
- Priprema izvještaja o kombinovanoj tehničko-finansijskoj evaluaciji ponuda
II Tipovi konsultantskih ugovora: „time-based“ i „lump-sum“
- Harmonizirane standardne forme ugovora
- Razlike konsultantskih ugovora
- Osnovni elementi ugovora: opće odredbe, početak, završetak i izmjene ugovora, obaveze ugovornih strana, osiguranje, plaćanje i rješavanje sporova, klizna skala
- Princip općih i specijalnih uslova ugovora
- Prilozi: projektni zadatak, ključni eksperti, tabele troškova, forme bankovnih garancija
- Upravljanje Ugovorima (FIDIC Ugovori)
- Uvod (pravni sistemi, izvori prava)
- Autonomna regulativa
- Modeli i opšte karakteristike FIDIC ugovora (osnove, istorija, primjena, vrste ugovora)
- Upravljanje ugovorima (osnovni principi)
- Definicije
- Problemi u primjeni
- Intelektualno vlasništvo
- Osnovna struktura ugovora
- Ugovorni Sporazum (opšti i posebni uslovi ugovora)
- Dodatak tenderu
- Tenderske forme, pismo prihvatanja, garancije…)
- Osnovne faze ugovora
- Osnovne uloge (nadzor, izvođač, investitor, ostali)
- Upravljanje ugovorima (osnovna područja materijala i izrade, vremena)
- Analiza i alokacija rizika
- Odgovornosti osnovnih strana u ugovoru
- Ugovorni dokumenti
- Početak ugovora i početak radova
- Kontrola finansija i način kontrole
- Odštetni zahtjevi, izmjene i korekcije
- Potraživanja, sporovi i arbitraže
- Period za otklanjanje nedostataka
- Osnovna pitanja pri završetku ugovora
- Korupcija i koluzija u nabavkama
Kratki uvod o temi: Trendovi i statistika
- Korupcija: Šta je korupcija?
- Aktivna i pasivna korupcija
- Dimenzije i uloga korupcije u javnim nabavkama
- Oblici i metode korupcije
- Kako se boriti protiv korupcije?
- Koluzija: Šta je koluzija?
- Karteli
- Stvaranje i održavanje kartela u nabavkama
- Kako karteli funkcioniraju?
- Metode koluzije u nabavkama
- Kako se boriti protiv koluzije?
PREDAVAČI:
Josip Jakovac, dipl.iur., IMPPM, Agencija za javne nabavke BiH
Davor Vučković, dipl.ing.građ, IMPPM, Autoputevi RS
Tarik Duraković, dipl.ing.građ, IMPPM, JP Elektroprivreda BiH
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
145,00 KM po jednom učesniku;
135,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
125,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak.
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA:
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 100 KM, godišnja pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.200 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55 KM
Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86 KM
Interna akta za ugovorne organe (CD) 30 KM
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM
Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM
Brošura 2: Okvirni sporazum – 10 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM
Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10 KM
Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10 KM
Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10 KM
Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM
Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10 KM
U cijenu svake publikacije su uključeni PDV i poštarina.
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 ili 033 214 582.
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo