Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE

SEMINAR: PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE

PRAKTIČNA PRIMJENA PRAVILA I PROCEDURA NABAVKE EVROPSKE BANKE ZA OBNOVU I RAZVOJ (EBRD) U PROJEKTIMA U BIH – nastavak

Nabavka konsultantskih usluga

Upravljanje Ugovorima (FIDIC Ugovori)

Korupcija i koluzija u nabavkama

Sarajevo, 12. 04. 2018., Hotel „Hollywood“ – Ilidža

Početak seminara u 9:30

PRIJAVNI OBRAZAC

S obzirom na to da se značajan broj projekata u Bosni i Hercegovini finansira od Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), te da EBRD poseban akcent stavlja na javne nabavke, koje zauzimaju centralno mjesto u okviru osnovnih ciljeva banke za podsticanje efikasnog korištenja javnih fondova, kao i na specifičnost nabavki za takve projekte koje se provode po posebnim pravilima i procedurama EBRD-a, REC d.o.o. organizuje seminar koji je nastavak seminara organizovanog u januaru tekuće godine.

Cilj ovog seminara je edukacija voditelja projekata i službenika javnih nabavki ugovornih organa koji realizuju projekte na temelju kredita EBRD-a, kao i ponuđača koji učestvuju u postupcima nabavke po pravilima EBRD-a, a kojima će seminar pomoći da budu konkurentniji na tržištu.

Na sva vaša pitanja i dileme odgovorit će vam predavači – konsultanti s dugogodišnjim iskustvom u vođenju nabavki po različitim postupcima i pravilima (Direktive EU, EBRD, WB, EU PRAG, ZJN BiH).

SADRŽAJ SEMINARA:

  1. Nabavka konsultantskih usluga

I  Evaluacija ponuda

  • Formiranje komisije za evaluaciju, povjerljivost i tajnost postupka
  • Kriteriji i podkriteriji za tehničku evaluaciju (specifično iskustvo, adekvatnost predložene metodologije i plana rada, ključno osoblje), težinski odnosi, sistem bodovanja
  • Slabe i jake strane ponuda
  • Priprema izvještaja o tehničkoj evaluaciji, saglasnost EBRD-a
  • Otvaranje evaluacija finansijskih ponuda, korekcija računskih i aritmetičkih grešaka
  • Priprema izvještaja o kombinovanoj tehničko-finansijskoj evaluaciji ponuda

II  Tipovi konsultantskih ugovora:  „time-based“ i „lump-sum“

  • Harmonizirane standardne forme ugovora
  • Razlike konsultantskih ugovora
  • Osnovni elementi ugovora: opće odredbe, početak, završetak i izmjene ugovora, obaveze ugovornih strana, osiguranje, plaćanje i rješavanje sporova, klizna skala
  • Princip općih i specijalnih uslova ugovora
  • Prilozi: projektni zadatak, ključni eksperti, tabele troškova, forme bankovnih garancija
  1. Upravljanje Ugovorima (FIDIC Ugovori)
  • Uvod (pravni sistemi, izvori prava)
  • Autonomna regulativa
  • Modeli i opšte karakteristike FIDIC ugovora (osnove, istorija, primjena, vrste ugovora)
  • Upravljanje ugovorima (osnovni principi)
  • Definicije
  • Problemi u primjeni
  • Intelektualno vlasništvo
  • Osnovna struktura ugovora
    • Ugovorni Sporazum (opšti i posebni uslovi ugovora)
    • Dodatak tenderu
    • Tenderske forme, pismo prihvatanja, garancije…)
  • Osnovne faze ugovora
  • Osnovne uloge (nadzor, izvođač, investitor, ostali)
  • Upravljanje ugovorima (osnovna područja materijala i izrade, vremena)
  • Analiza i alokacija rizika
  • Odgovornosti osnovnih strana u ugovoru
  • Ugovorni dokumenti
  • Početak ugovora i početak radova
  • Kontrola finansija i način kontrole
  • Odštetni zahtjevi, izmjene i korekcije
  • Potraživanja, sporovi i arbitraže
  • Period za otklanjanje nedostataka
  • Osnovna pitanja pri završetku ugovora
  1. Korupcija i koluzija u nabavkama

Kratki uvod o temi: Trendovi i statistika

  1. Korupcija: Šta je korupcija?
  • Aktivna i pasivna korupcija
  • Dimenzije i uloga korupcije u javnim nabavkama
  • Oblici i metode korupcije
  • Kako se boriti protiv korupcije?
  1. Koluzija: Šta je koluzija?
  • Karteli
  • Stvaranje i održavanje kartela u nabavkama
  • Kako karteli funkcioniraju?
  • Metode koluzije u nabavkama
  • Kako se boriti protiv koluzije?

PREDAVAČI:

Josip Jakovac, dipl.iur., IMPPM, Agencija za javne nabavke BiH

Davor Vučković, dipl.ing.građ, IMPPM, Autoputevi RS

Tarik Duraković, dipl.ing.građ, IMPPM, JP Elektroprivreda BiH

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

145,00 KM po jednom učesniku;

135,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

125,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak.
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 

PRIJAVNI OBRAZAC

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA:

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki100 KM, godišnja pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.200 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55 KM

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) 30 KM

Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II20 KM

Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57 KM

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki10 KM

Brošura 2: Okvirni sporazum – 10 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM

Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10 KM

Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki10 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10 KM

Brošura 7:  Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10 KM

Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM

Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza – 10 KM

U cijenu svake publikacije su uključeni PDV i poštarina.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 ili  033 214 582.

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo