Autor:
mr.sc. Alen Taletović
Format: B5, meki povez, 138 strana
Želja autora priručnika je da se kancelarijsko poslovanje, a kako je to i propisano novim režimom pravnih odnosa, na jedinstven, pravilan i dinamičan način primjenjuje na teritoriju FBiH, uključujući sve nivoe vlasti. Na takav način, svaki građanin, stranka u postupku ili posmatrač rada subjekata javnog prava moći će biti zadovoljan njihovim radom, a svoja prava ostvarivat će u zakonom predviđenim rokovima, uz poštivanje svih predviđenih pravila. Iz navedenih razloga preporučujemo Vam ovaj priručnik koji će Vam pomoći i olakšati svakodnevni rad u procesu upravljanja dokumentima u javnoj službi.
Sadržaj:
- PREDGOVOR
- POJAM I ZNAČAJ KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
- PRAVNI OSNOV KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
- OBIM PRIMJENE PRAVILNIKA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
- NAČELA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
- OPĆA PRAVILA ORGANIZACIJE I OBAVLJANJA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
- ZNAČENJE OSNOVNIH POJMOVA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
- KLASIFIKACIJSKE OZNAKE PREDMETA I AKATA
- OBAVEZNI DIJELOVI SLUŽBENIH AKATA
- POMOĆNI DIJELOVI SLUŽBENOG AKTA
- KNJIGE EVIDENCIJA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
- PRIMANJE, OTVARANJE, PREGLEDANJE I RASPOREĐIVANJE POŠTE, ODNOSNO AKATA
- ZAVOĐENJE, ZDRUŽIVANJE I DOSTAVLJANJE PREDMETA I AKATA U RAD
- FAKSIMIL
- VRAĆANJE RIJEŠENIH PREDMETA PISARNICI, RAZVOĐENJE PREDMETA I OTPREMANJE POŠTE
- ARHIVIRANJE I ČUVANJE PREDMETA I AKATA
- POSTUPAK PRIMOPREDAJE SLUŽBENIH AKATA, SPISA I DRUGE SLUŽBENE DOKUMENTACIJE IZMEĐU UKINUTIH I NOVOOSNOVANIH SUBJEKATA JAVNOG PRAVA
- OVLAŠTENJE ZA VRŠENJE KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
- NADZOR NAD VRŠENJEM KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
DODATAK I
DODATAK II
DODATAK III
Cijena sa PDV-om i poštarinom – 25 KM
Pogledajte i ostale PRIRUČNIKE.