UINO: ELEKTRONSKO PODNOŠENJE PODATAKA IZ KNJIGOVODSTVENIH EVIDENCIJA (IZ KUF i KIF) ELEKTRONSKIM PUTEM


Interaktivni webinar

19. 11. 2020. i 24. 11. 2020.

Snimak webinara

27. 11. 2020. i 03. 12. 2020.



(Snimak webinara moguće je pogledati do kraja godine u vrijeme koje Vama odgovara)


S obzirom na to da od 01.01.2021. godine poreski obveznici imaju obavezu podnošenja podataka iz KUF i KIF elektronskim putem, kako bismo se na vrijeme pripremili, te adekvatno odgovorili na zahtjeve koji nam predstoje, pripremili smo interaktivni webinar s predavačima – ovlaštenim osobama UINO BiH.

Na webinaru ćete dobiti neophodne instrukcije o postupku, načinu, te pravima i obavezama podataka iz KUF i KIF elektronskim putem, rokovima za dostavljanjem podataka, kao i najčešćim greškama i dilemama u vezi sa navedenom problematikom.

Također, na ovom webinaru biće riječi o određenim dilemama u vezi sa novim Pravilnikom o uplaćivanju indirektnih poreza i ostalih prihoda i taksi koje naplaćuje Uprava za indirektno oporezivanje, a učesnici će imati mogućnost da kroz interaktivan pristup dobiju odgovore na svoja pitanja.


 

Sastavni dio kotizacije za učešće na ovom webinaru jeste Priručnik o primjeni PDV-a i akcize (primjeri iz prakse).

Priručnik sadrži preko 240 pitanja i odgovora iz prakse, sistematizovanih prema zakonskim institutima.

Naš stručni saradnik za oblast PDV-a iz UINO, je kroz praktične primjere u ovom priručniku dao odgovore na mnogobrojna pitanja iz prakse, a što su porezni tretman otpisa zaliha, prefakturisanje, PDV na ino usluge, PDV tretman doznačenih sredstava i dr.

Prirucnik o primjeni pdv-a i akcize

PROGRAM WEBINARA:


Elektronske usluge UINO
  • Razlog uvođenja
  • Razvojni put:
    • registracija za e-usluge
    • podnošenje poreskih prijava
    • podnošenje posebne šeme u građevinarstvu
    • uvjerenje o izmirenim obavezama
  • Budući planovi

 

Elektronsko dostavljanje knjigovodstvenih evidencija
  • Uvodne napomene
  • Opšte informacije, razlozi za uvođenje dostavljanja e-KUF/KIF
  • Dobrovoljno i obavezno podnošenje

 

Tehničko uputstvo
  • Uvodne napomene
  • Dijelovi tehničkog uputstva
  • Osnovni elementi i kraći opis
  • Šta je csv format, a šta UTF8?
  • Veličina file-a
  • Koje dijelove file treba da sadrži?
  • Naziv file-a, itd.

 

Praktični dio
  • Podešavanje regionalnih postavi na računaru
  • Podešavanje Excel postavki
  • Prikaz podataka u excelu i sa objašnjenim formatom kolona i tipom podataka koje kolone sadržavaju
  • Kreiranje csv dokumenta iz Excela
  • Učitavanje podataka na portalu
  • Brisanje učitanih podataka
  • Korekcija grešaka
  • Podnošenje file-ova
  • Izmjena file-ova

 

Detaljan prikaz najčešćih grešaka koje se javljaju obveznicima
Dodatne napomene:
  • Problemi koje obveznici imaju sa korištenjem portala e-Porezi
  • Registracija
  • Izmjena odgovornog lica
  • Sekundarni korisnici
  • Kada ste odgovorno lice za više obveznika?
  • Problemi koje obveznici imaju oko podnošenja poreskih prijava
  • Kada je prijava stvarno podnesena?
  • Izmijenjena ili dodatna poreska prijava?
  • Kako postupiti kada pokušate da učitate CSV file a dobijete grešku koju ne možete otkloniti niti protumačiti…itd.?
  • Najčešće greške kod PDV prijava

 

Najčešća pitanja i dileme u vezi eEvidencija
Novi Pravilnik o uplaćivanju indirektnih poreza i ostalih prihoda i taksi koje naplaćuje Uprava za indirektno oporezivanje:
  • uplate po PDV prijavama
  • razrez PDV-a po kontroli
  • građevinska šema

 



WEBINAR JE NAMIJENJEN:

Ekonomistima, računovođama, pravnicima, advokatima, revizorima, rukovodiocima pravnih i finansijskih odjela i svima onim koje interesuje navedena tematika.

 

PREDAVAČI:

Milica Vidović, – šef Odsjeka za obradu poreskih prijava u Sektoru za poreze UINO
Bojana Bašić, – šef tehničkog tima za razvoj nove poreske aplikacije i član radne grupe za izradu podzakonskih akata o korištenju elektronskih usluga UINO

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE NA WEBINARU (sa PDV-om)

120 KM po jednom učesniku;
110 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
100 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije



Kotizacija uključuje:

 

PRIJAVA ZA WEBINAR:
  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

 

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel.
+ 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo