REC d.o.o. organizuje jednodnevni seminar iz oblasti kancelarijskog poslovanja pod nazivom:
PRAKTIČNA PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU I ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE
Banja Luka, 28. 11. 2019., Hotel “Bosna”
Početak seminara u 9:30
ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC
Uvijek aktuelno, značajno i korisno kancelarijsko poslovanje treba da bude u funkciji ostvarivanja osnovnih zadataka organa i organizacija, zasnovano na načelima obaveznosti, sveobuhvatnosti, urednosti, ekonomičnosti, jednostavnosti, tačnosti, ekspeditivnosti, racionalnosti i čuvanja vitalne dokumentacije.
Propisima o kancelarijskom poslovanju utvrđena je obaveza da organi uprave i organizacije vode razne evidencije kojima je osigurano praćenje kretanja akata i druge dokumentacije, osiguran pregled svih akata koji se nalaze u radu, gdje i u kojoj se fazi rješavanja nalaze, te da li su riješeni i kada. Time je omogućen potpuni uvid i u kvantitet i u kvalitet rješavanja predmeta, pa se na osnovu toga mogu preduzimati i potrebne mjere za unapređenje rada u rješavanju tih predmeta, što doprinosi efikasnosti rada organa uprave, ali i efikasnom ostvarivanju prava građana.
Pored tradicionalnog kancelarijskog poslovanja postoje mnogi programi za elektronsko kancelarijsko poslovanje koji nam mogu olakšati snalaženje u brojnim dokumentima i znatno ubrzati posao. Elektronsko kancelarijsko poslovanje omogućava stalni uvid u kretanje predmeta, olakšava rad organu ili organizaciji, ali može da služi i za stručni i naučni rad, jer je arhiva rada organa i organizacija bogata podacima i dokumentacijom koja može da posluži naučnim radnicima za svoja naučna istraživanja.
Cilj ovog seminara je ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i preduzećima i ustanovama i drugim pravnim licima kada vrše javna ovlašćenja, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi. Uključivanje polaznika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktičnih primjera doprinosi sticanju novih znanja i vještina.
SADRŽAJ SEMINARA
- Kancelarijsko poslovanje
- Pojam, značaj, sadržaj i osnovna načela kancelarijskog poslovanja
- Propisi u oblasti kancelarijskog poslovanja
- Faze kancelarijskog poslovanja – prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte, odnosno akata
- Zavođenje akata u propisane evidencije i dostavljanje predmeta i akata u rad
- Postupak u rješavanju predmeta
- Sastavni dijelovi službenog akta
- Vraćanje riješenih predmeta pisarnici, razvođenje predmeta i otpremanje pošte
- Arhivsko i takseno poslovanje
- Lista registraturnog materijala sa rokovima čuvanja
- Arhiviranje i čuvanje predmeta
- Izlučivanje i uništavanje bezvrijednog arhivskog materijama
- Takseno poslovanje
- Rad sa strankama
- Organizacija prijema stranaka, radne prostorije i njihovo korišćenje
- Povremeni kancelarijski poslovi
- Sekretarski poslovi
- Organizovanje sastanaka
- Vođenje sastanaka
- Vođenje zapisnika na sastancima
- Pečati, štambilji i žigovi
- Ovjera potpisa, prepisa i rukopisa
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
- Odgovornost u kancelarijskom poslovanju
- Elektronsko kancelarijsko poslovanje
Pitanja i odgovori
PREDAVAČ
Prof. dr. Milica Tepšić
TRAJANJE SEMINARA
U vremenu 9.30 – 15,00
SEMINAR JE NAMIJENJEN
Službenicima u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, šalterskim službenicima/ama, poslovnim sekretarima/cama, pravnicima, zaposlenicima u službama: pravnih, ekonomsko-finansijskih poslova, javnih nabavki, ljudskih resursa, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om)
145 KM po jednom učesniku;
135 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
125 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Seminarski materijal: Pitanja i odgovori iz oblasti kancelarijskog poslovanja
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Priručnik troškovi službenih putovanja u Republici Srpskoj – 10 KM
CD Odmori i odsustva u radno-pravnom zakonodavstvu Republici Srpskoj – 30 KM
CD Priručnik o implementaciji Zakona o radu Republike Srpske sa modelima akata – 25 KM
Aktuelna pitanja i dileme u radno-pravnom zakonodavstvu Republike Srpske – 35 KM
Radni odnosi u Republici Srpskoj – Odgovori na pitanja iz 2017. godine – 20 KM
Obračun plata i naknada u Republici Srpskoj – 55 KM
Radni odnosi u Republici Srpskoj – Odgovori na pitanja iz 2018. godine – 35 KM
U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba, a za više informacija molimo da pozovete na tel. 033 408 778 ili 033 214 582.