W E B I N A R
NOVINE U OBLASTI ELEKTRONSKIH NABAVKI
ZA UGOVORNE ORGANE I PONUĐAČE
28. 04. 2020. godine
Početak webinara u 10:00
Snimak webinara možete pogledati bilo kada.
Kontaktirajte nas za naknadni pregled.
ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC
Agencija za javne nabavke nedavno je omogućila novu verziju sistema e-nabavke, koja donosi izmjene u funkcionalnostima i za ugovorne organe i za ponuđače. Najveće izmjene su:
- Uvedena je mogućnost ispravke obavještenja o nabavci nakon dodjele odnosno poništenja jednog ili više lotova u postupku,
- Uveden je pregled svih aukcija u postupku odnosno lotu, novi statusi aukcije, nova logika ponovnog zakazivanja aukcije te uvedeni izvještaji za svaki status e-aukcije,
- Unapređenja kod višefaznih postupaka u pogledu objave tenderske dokumentacije po fazama,
- Uvedena sistemska unapređenja za ponuđače sa organizacionim jedinicama,
- Uveden bolji pristup pregledu postupaka od strane operatera ugovornog organa,
- Kod ograničenog postupka i takmičarskog dijaloga omogućena dodjela ugovora kroz pregovarački postupak,
- Uvedeno obavezno postavljanje tenderske dokumentacije kod konkursa za izradu idejnog rješenja,
- Uvedena obaveznost unosa obrazloženja u slučaju neslaganja vrijednosti zaključenog ugovora sa najnižom cijenom ponude,
- Izmjene i poboljšanja predefinisanih izvještaja namijenjenim za ugovorne organe, i
- Poboljšan sistem obavještavanja ponuđača u postupku.
Kompletan tekst obavještenja i Uputstvo za korištenje novih funkcionalnosti može se preuzeti i direktno sa web stranice Agecnije za javne nabavke, na linku (https://www.javnenabavke.gov.ba/bs-Latn-BA/news/272/u-produkciju-pustena-nova-verzija-sistema-e-nabavke).
Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate aktivno učešće na webinaru gdje ćete, uz našeg trenera, ovladati novim tehnikama u elektronskim nabavkama na pristupačan način iz područja od Vašeg interesa i SADRŽAJA WEBINARA, kao i čestih dilema o bitnim u elektronskim nabavkama.
Webinar je moguće pratiti putem svih elektronskih uređaja.
SADRŽAJ WEBINARA
E-aukcija – novi statusi
- Organizacione jedinice ponuđača
- Pregled svih postupaka ugovornog organa u profilu operatera
- Ispravka obavještenja nakon dodjele odnosno poništenja jednog ili više lotova u postupku,
Elektronske ponude
- Uslovi za učešće u e-postupku
- Keiranje elektronskog postupka
- Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
- Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke
- Kreiranje ponude
- Slanje elektronskih ponuda
- Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
- Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
- Evaluacija ponuda
- Izmjena rezultata evaluacije
- Zahtijev za pojašnjenje ponude
- Otvaranje elektronskih ponuda
- Zahtijev za ispravku računske greške
- Preporuka za dodjelu/poništenje
- Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
- Donošenje odluke od dodjeli/poništenju
- Tim ponuđača u E-postupku
- Generisanje enkripcijskog ključa i slanje E-ponude
- Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda u sistemu E-nabavki
Pitanja i odgovori
Učesnici webinara će imati mogućnost postavljanja pitanja tokom i nakon izlaganja. Također, svi učesnici webinara imaju mogućnost, kao i na redovnim seminarima postavljati pismena pitanja na koje će dobiti i pismene odgovore, kao i do sada. Već nakon popunjavanja prijave učesnici webinara imaju mogućnost postavljati pismena pitanja na e-mail: rec@rec.ba
PREDAVAČ:
Kemal Muhamedović – trener za JN AJN
TRAJANJE WEBINARA
U vremenu od 10:00 – 13:00
WEBINAR JE NAMIJENJEN
Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA WEBINAR (sa PDV-om):
80 KM po jednom učesniku;
70 KM po učesniku za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu webinara,
- Edukacijski materijal (prezentacije sa webinara)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA WEBINAR:
Obavezna prijava za webinar putem prijavnog obrasca jer je broj učesnika ograničen
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici mogu prisustvovati webinaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju webinaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.307 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 70 KM (50 KM za učesnike webinara)
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 60 KM (40 KM za učesnike webinara)
CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55 KM
Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 56 KM
Interna akta za ugovorne organe (CD) – 30 KM
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM
Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 30 KM
Priručnik – Ekonomija javnih nabavki – 55 KM
MALA BIBLIOTEKA JAVNIH NABAVKI:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM
CD Brošura 2: Okvirni sporazum – 7 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM
CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 7 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev – 10 KM
CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 7 KM
CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 7 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM
CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 7 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave
Za učesnike webinara akcijska cijena:
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (530 str.) – Pitanja i odgovori I Dio – 50 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (430 str.) – Pitanja i odgovori II Dio – 40 KM
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo