ODGOVORNOST RUKOVODIOCA/DIREKTORA UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA U POSTUPCIMA E-NABAVKI
POSTUPCI JAVNIH NABAVKI, KORAK PO KORAK: konkurenstki zahtjev, direktni sporazum, otvoreni postupak nabavke, pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci
REALIZACIJA UGOVORA O JAVNIM NABAVKAMA
Sarajevo, 19. 02. 2020., Hotel „Hollywood“
Mostar, 20. 02. 2020., Hotel „Mostar“
Banja Luka, 25. 02. 2020., Hotel „Bosna“
Početak svakog seminara u 9:30
ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC
U posljednje vrijeme sve češće se pominje prekršajna i krivična odgovornost u postupcima javnih nabavki. Koju odgovornost imaju službenici za nabavke, koju članovi komisije, a koju odgovorno lice ugovornog organa (direktor/rukovodilac)? Koju odgovornost i koje sankcije može da snosi ponuđač u postupcima javnih nabavki? Kako zaštiti integritet lica koji rade na postupcima javnih nabavki u BiH… Samo su neka od pitanja o kojima će se govoriti u prvom dijelu seminara.
U drugom bloku seminara detaljno će biti obrađeni postupci nabavki koji se najčešće koriste: konkurentski zahtjev, direktni spotrazum, otvoreni postupak nabavke, pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci. Budući da će ovi postupci nabavki biti predstavljeni korak-po-korak kako procedura ide, ovo je idealna prilika za sve ugovorne organe i ponuđače da otkolone eventualne nejasnoće vezano za provođenje navedenih postupaka nanabvki, detaljno se upoznaju sa svnim pravima i obavezama, uvide eventualne greške, te uvide koje aktivnosti se mogu provoditi jednostavnije, brže i efikasnije u odnosu na uobičajenu praksu.
Ugovor sa jasno i precizno razgraničenim obavezama i pravima ugovornih strana preduslov je uspješne realizacije posla. Na zaključenje i realizaciju ugovora primjenjuju se odrdebe zakona o obligacionim odnosima, međutim, da bi se neka odredba naša u ugovoru, ona mora biti predviđena i u tenderskoj dokumentaciji. U trećem bloku, u okviru teme Definisanje ugovornih obaveza i praćenje realizacije ugovora biće obrađena pitanja kako pripremiti dobar nacrt ugovora o javnim nabavkama, mogu li ponuđači uticati na pojedine odredbe, kako upravljati realizacijom ugovora i od strane ugovornog organa i od strane izabranog ponuđača, te da li su moguće/dopuštene izmjene ugovora o javnoj nabavci, pod kojim uslovima i kako ugovoriti iste.
Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi učešće na seminaru, jer naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse, dati jednostavna objašnjenja na pristupačan način i odgovoriti na pitanja iz područja SADRŽAJA SEMINARA, kao i na ostala Vaša pitanja iz oblasti javnih nabavki, a sve u cilju otklanjanja dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.
SADRŽAJ SEMINARA:
Odgovornost rukovodioca/direktora ugovornih organa i ponuđača u postupcima E-nabavki
- Uvodni dio
- Informacije o monitoringu postupak JN i njegovo unapređenje
- Odgovornost službenika za nabavke?
- Odgovornost članova komisije za javne nabavke,
- Koju odgovornost ima odgovorno lice ugovornog organa za provedni postupak nabavke i realizaciju ugovora?
- Koju odgovornost i koje sankcije može da snosi ponuđač u postupcima javnih nabavki?
- Kaznena odgovornost – prekršaji u javnim nabavkama i krivično djelo zloupotreba u vezi sa javnim nabavkama
- Procedura podnošenja prijave
- Primjeri i slučajevi iz prakse
- Kako zaštiti integritet lica koji rade na postupcima javnih nabavki u BiH…
Pitanja i odgovori
Postupci javnih nabavki korak po korak: konkurenstki zahtjev, direktni sporazum, otvoreni postupak nabavke, pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci
- Kako pravilno izabrati postupak nabavke
- Hodogram aktivnosti za direktni sporazum, konkurenstki zahtjev, otvoreni postupak, pregovarački postupak bez objave obavješenja o nabavci sa rokovima za postupanje
- Pokretanje postupka nabavke, sa posebnim pojašnjenjem kako ugovorni organ organ može postupiti sa „sitnim nabavkama“ koje ima u toku godine?
- Koliko direktnih sporazuma ugovorni organ može da realizuje putem narudžbenica u toku godine?
- Šta konkurentski zahtjev treba da sadrži
- Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva
- Primjena uslova za primjenu pregovaračkog postupka bez objave obavještenja o nabavci
- Dostavljanje izvještaja o provedenim postupcima i objava osnovnih elemenata ugovora
- Zaštita prava ponuđača
Pitanja i odgovori
Definisanje ugovorenih obaveza i praćenje realizacije ugovora
- Priprema nacrta ugovora i definisanje ugovornih obaveza
- Može li se kod okvirnih sporazuma tražiti bezuslovna bankarska garancija za dobro izvršenje posla?
- O ugovornim kaznama
- Upravljanje ugovorom poslije dodjele ugovora o javnoj nabavci
- Izmjene ugovora
- Šta ako nestane ugovorenog predmeta nabavke na tržištu?
- Mogu li izmjene zakonskih propisa uticati na izmjene ugovora?
- Da li ugovorni organ mora povući sve količine predviđene ugovorom/okvirnim sporazumom?
- Da li ponuđač može zahtijevati da se povuku ugovorene a nepovučene količine pred istek ugovora/okvirnog sporazuma?
- Raskid ugovora/okvirnog sporazuma
- Kada raskinuti ugovor može biti razlog za odbijanje ponuđača u smislu člana 45. stav (5) ZJN?
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI:
Sarajevo
Đenan Salčin – direktor AJN
Ivana Grgić – trener za JN AJN
Dr. Tarik Rahić – trener za JN AJN
Fuad Kozadra – trener za JN AJN
Mostar
Đenan Salčin – direktor AJN
Ivana Grgić – trener za JN AJN
Josip Jakovac – trener za JN AJN
Banja Luka
Dragana Ribić – zamjenik direktora AJN
Ivana Grgić – trener za JN AJN
Amir Rahmanović – trener za JN AJN
TRAJANJE SEMINARA
U vremenu 9.30 – 15.30
SEMINAR JE NAMIJENJEN
Ugovornim organima, ponuđačima, odgovornim licima i rukovodiocima, članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke, sudijama, revozorima, advokatima, i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
155 KM po jednom učesniku;
145 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
135 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje
- Seminarski materijal:
Brošura 14. „Definisanje ugovorenih obaveza i realizacija ugovora
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (530 str.) – Pitanja i odgovori I Dio
- Prezentacije predavača – odgovori na pismena pitanja
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.307 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 70 KM (50 KM za učesnike seminara)
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 60 KM (40 KM za učesnike seminara)
CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55 KM
Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 56 KM
Interna akta za ugovorne organe (CD) – 30 KM
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM
Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 30 KM
Priručnik – Ekonomija javnih nabavki – 55 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM
CD Brošura 2: Okvirni sporazum – 7 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM
CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 7 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev – 10 KM
CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 7 KM
CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 7 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM
CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 7 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave
Za učesnike seminara akcijska cijena:
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (530 str.) – Pitanja i odgovori I Dio – 50 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (430 str.) – Pitanja i odgovori II Dio – 40 KM
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 i 033 214 582.